سرور مجازی
فضای مجازی

وعده تکمیل مسکن مهر بدون معارض تا 25 روز دیگر/ 10 هزار مسکن مهر تاییدیه استاندارد و آسانسور ندارند

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی یادآور شد: در ماه‌های گذشته با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی و همچنین تعهد دولت برای اتمام مسکن مهر، سازمان برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر 449 میلیارد ریال برای آماده‌سازی، 256 میلیارد ریال برای خدمات روینایی، 269 میلیارد ریال برای خدمات زیربنایی در تکمیل مسکن مهر هزینه کرد.

وی افزود: در مجموع سازمان با کمک‌هایی که برای احداث مسکن مهر انجام داده 2 هزار و 57 میلیارد ریال برای تکمیل و آماده‌سازی واحدهای مسکونی مهر با ارایه خدمات زیربنایی و روبنایی هزینه کرد تا علاوه بر تکمیل واحدها، زندگی در سایت‌های مسکن مهر جریان یابد و آن مناطق قابلیت سکونت و زندگی را پیدا کنند.

وی با بیان این‌که 16700 واحد مسکن مهر تحت‌ مسئولیت سازمان ملی زمین و مسکن تحویل نشده است، اضافه کرد: از این میزان ساخت حدود 10 هزار واحد به اتمام رسیده است و از آنجایی که در مرحله نصبیات هستند و پایان کار، تاییدیه استاندارد، آسانسور یا اطفای حریق را نگرفته‌اند، هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: مسکن مهر تا اواسط مرداد و قبل از اتمام دولت در 13 اداره کل در 12 استان که شامل استان‌های البرز، تهران، کرمانشاه، هرمزگان، قزوین، همدان، کردستان، بوشهر، سمنان، شرق سمنان، آذربایجان‌شرقی، ایرانشهر و فارس به اتمام می‌رسد.

مهرآبادی همچنین گفت:‌ تعاونی‌های دارای مشکل 8638 واحد، زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی 4748 واحد و 21 هزار و 130 واحد فاقد متقاضی بوده که از آمار مسکن مهر خارج شدند. تعداد واحدهای مسکن مهری دارای پرونده حقوقی و اغلب نیز تعاونی‌ 15 هزار و 454 واحد است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا