سرور مجازی
فضای مجازی

پس از حادثه در المپیک، استفاده از خودروهای بدون راننده تویوتا متوقف شد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت ژاپنی تویوتا موتور یک روز پس از حادثه یکی از خودروهای الکترونیکی بدون راننده این شرکت در دهکده بازی‌های پارالمپیک توکیو، روز جمعه اعلام کرد که استفاده از تمام این وسایل نقلیه را متوقف کرده است.

یکی از خودروهای الکتریکی تویوتا از مدل e-Palette روز پنجشنبه با عابر پیاده‌ای که دارای مشکل بینایی بود برخورد کرد و منجر به مجروح شدن وی شد.

این وسیله نقلیه الکتریکیِ کاملاً مستقل و بدون راننده، با درهای بزرگ و رمپ‌های برقی، برای سوار شدن سریع گروه‌های ورزشکار به طور خاص برای استفاده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو به کار گرفته می‌شد.

تویوتا تولید خودرو در تایلند را به دلیل کمبود قطعات متوقف کردتویوتا آلایندگی کارخانه‌های خود را تا سال 2035 به صفر می‌رساند

شرکت تویوتا اعلام کرد که با تحقیقات پلیس محلی برای تعیین علت این حادثه همکاری می‌کند و افزود که تحقیقات خود را نیز انجام خواهد داد.

تویوتا گفت که برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه دیگر، همکاری نزدیک با کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو را ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، برگزار کنندگان بازی‌های پارالمپیک برای اظهار نظر در این باره در دسترس نبودند.

بازی‌های پارالمپیک 2020 روز سه شنبه در توکیو در حالی آغاز شد که ژاپن با بیشترین آمار شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید19 مواجه است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا