سرور مجازی
فضای مجازی

هواشناسی ایران 1400/04/19| افزایش دمای هوا در اهواز به 51 درجه/ بارش‌های پراکنده در نیمه شمالی کشور

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی خواهد بود. امروز در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، ارتفاعات البرز در برخی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در شمال استان‌های اذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا و دوشنبه برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر همراه با وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب است.

امروز برای استان‌های سمنان،‌تهران، البرز، شمال اصفهان، مرکزی و غرب خوزستان وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچنین امروز دریای خزر و تا فردا شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

به گزارش تسنیم، آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری با وزش باد 13 تا 19 کیلومتر در جهت جنوب-جنوب شرقی پیش بینی شده است. دمای هوای اهواز امروز نیز به 50 درجه بالای صفر می‌رسد و روز دوشنبه به 51 درجه بالای صفر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا