سرور مجازی
اخبار آی تی

ارائه راهکار هوشمند برای یافتن شغل

به گزارش ایسنا، به نقل از دبیرخانه راهکارهای مدیریت منابع انسانی پارک علم و فناوری پردیس، دکتر یاسر نثاری دبیر علمی رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی، با بیان اینکه دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها، سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های دانش بنیان هر کدام نیازهای استخدامی متفاوتی دارند، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از راهکارهای تامین منابع انسانی، بر اساس خود اظهاری کاری کارجو صورت می‌گیرد و به این ترتیب ارزیابی رزومه کاری فرد انجام نمی‌شود که این موضوع زمان و هزینه زیادی را برای کارفرما به همراه دارد و سبب می‌شود فرد کارجو، شغل مناسبی را پیدا نکند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از پلتفرم‌های جدید برای تامین منابع انسانی گفت: روش‌های کاریابی فعلی دارای نواقص زیادی است و باید بتوانیم از راهکارهای مناسب و فناوری نوین جهت کمک به کارجو و کارفرما استفاده کرد.

نثاری خاطر نشان کرد: بر این اساس پلتفرمی با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های جدید تهیه شده که در رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی در ۲۱ تیر ماه سال جاری از آن رونمایی خواهد شد. این پلتفرم جدید در کمک به افراد کارجو و کارفرما بسیار حائز اهمیت است و در پیشگیری از اتلاف وقت، انرژی و هزینه‌ها بسیار موثر واقع خواهد شد.

دبیر علمی رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی یادآور شد: افراد کارجو می‌توانند از طریق این پلتفرم رزومه خود را بسازند و در آن بارگذاری کنند و از سوی دیگر کارفرمایان می‌تواند رزومه آنها را از طریق این پلتفرم بررسی و مورد ارزیابی قرار دهند و پس از احراز صلاحیت افراد مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ هزار کارجو از بنیاد ملی نخبگان و مجموعه مسابقات فناور و … در این پلتفرم عضو هستند که همه کارجویان به صورت آزاد هم می‌توانند بعداز رونمایی از امکانات این پلتفرم در روز ۲۱ تیر ماه، بهره مند شوند، همچنین امکان استفاده سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، بخش دولتی و خصوصی و … جهت شناسایی نیروی انسانی مناسب از این پلتفرم وجود دارد.

این رویداد در روز دوشنبه ۲۱ تیر به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا