سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

واتس‌اپ روی قابلیت واکنش به پیام‌ها با ایموجی کار می‌کند

واتس‌اپ قصد دارد قابلیتی را به پیام‌رسان خود اضافه کند که به موجب آن کاربران می‌توانند با ایموجی‌ها به پیام‌های واکنش نشان دهند.

مدتی است واتس‌اپ روی قابلیت‌های کاربردی جدید کار می‌کند و در همین راستا قصد دارد برای جلب رضایت کاربرانش، ویژگی واکنش نشان دادن به پیام‌ها با ایموجی‌ها را در اختیارشان قرار دهد.

واکنش نشان دادن به پیام‌ها با ایموجی قابلیت محبوبی است که کاربران پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از آن استقبال می‌کنند و می‌توانند با سرعت بیشتری در چت‌ها و ارتباطات آنلاین احساس خود را به مخاطب منتقل کنند. واتس‌اپ با چنین قابلیتی، کاری را انجام می‌دهد که در گذشته برخی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی انجام داده‌اند.

وب‌سایت WABetaInfo با انتشار تصویری از تلاش واتس‌اپ برای اضافه کردن این قابلیت کاربردی به این پیام‌رسان خبر داده. انتظار می‌رود در بروزرسانی آتی کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. به نظر نمی‌رسد کاربران نسخه وب یا دسکتاپ واتس‌اپ در آینده نزدیک به آن دسترسی پیدا کنند.

طبق تصویر منتشر شده، کاربران برای دسترسی به چنین قابلیتی باید پیام‌رسان خود را بروزرسانی کنند که البته چنین ویژگی ابتدا برای نسخه بتای واتس‌اپ منتشر خواهد شد.

به غیر از محتوای به اشتراک گذاشته شده از سوی وب‌سایت WABetaInfo و تصاویری که نشان می‌دهند واتس‌اپ روی این قابلیت جدید کار می‌کند، اطلاعات دیگری درباره آن منتشر نشده. با این حال انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی به اطلاعات بیشتری درباره آن دست پیدا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا