سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

قاب محافظ آیفون ۱۳ افزایش چشمگیر ابعاد ماژول دوربین را نشان می‌دهد

تصویری منتسب به قاب‌های محافظ سری آیفون ۱۳ به اینترنت راه پیدا کرده که از افزایش ابعاد ماژول دوربین نسبت به نسل گذشته و همچنین تغییر محل قرارگیری دکمه‌ها خبر می‌دهد.

اپل معمولا ویژگی‌ها و مشخصات مدل‌های آیفون را در نسل‌های جدید تغییر می‌دهد. براساس گزارش منتشر شده در مورد ابعاد قاب محافظ آیفون ۱۳، انتظار می‌رود قطر ناحیه ماژول دوربین آیفون ۱۳ که سنسورهای دوربین را در خود جای می‌دهد از ۳.۷ سانتی‌متر در آیفون ۱۲ به ۳.۹ سانتی‌متر در آیفون ۱۳ افزایش پیدا کند. همچنین قطر ماژول دوربین آیفون ۱۲ پرو از ۳.۹۸ سانتی‌متر به ۴.۴۹ سانتی‌متر در آیفون ۱۳ افزایش پیدا خواهد کرد. این احتمال وجود دارد تغییر ابعاد به فناوری لرزشگیر دوربین «سنسور شیفت» مربوط باشد.

تغییر ابعاد بریدگی بالای نمایشگر آیفون ۱۳

یکی دیگر از تغییرات در طراحی ظاهری آیفون ۱۳ که منابع آگاه به آن اشاره کرده‌اند، کاهش اندازه بریدگی نمایشگر دستگاه است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده،‌ عرض ناچ آیفون از ۳.۴۵ میلی‌متر در آیفون ۱۲ به ۲.۵۷ میلی‌متر در نسل جدید آیفون کاهش پیدا می‌‌کند.

تغییر ضخامت آیفون ۱۳

همچنین گفته می‌شود که ضخامت تمام مدل‌های آیفون ۱۳ نیز در حدود ۰.۲ میلی‌متر نسبت به نسخه‌های قبلی افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش ضخامت کلی دستگاه به افزایش ظرفیت باتری دستگاه مربوط می‌شود. اپل قصد دارد با باتری بزرگ‌تر بتواند نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار دهد.

تغییر موقعیت قرارگیری دکمه‌های جانبی آیفون ۱۳

به علاوه انتظار می‌رود دکمه‌های کناری مدل‌های جدید آیفون نیز در حدود ۰.۲۵ اینچ پایین‌تر از موقعیت همیشگی قرار بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا