سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سامسونگ: پیش فروش گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رکورد زد

پیش فروش نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ آغاز شده و این شرکت بدون اشاره به تعداد پیش فروش‌های انجام شده، از رکوردشکنی آن‌ها خبر داده است.

سامسونگ اولین گوشی‌های تاشو خود را اواخر ۲۰۱۹ عرضه کرد و در آخرین رویداد آنپکد نیز از نسل جدید موبایل‌های تاشو خود رونمایی کرد. در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را پیش خرید کنند.

سامسونگ بدون اشاره به میزان پیش فروش این محصولات، تنها با انتشار متنی کوتاه استقبال چشمگیر از آن‌ها را اعلام کرده:

«از بازخورد مشتریان‌مان نسبت به گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سپاسگزاریم. میزان علاقه کاربران به گوشی‌های تاشو به بالاترین میزان خود رسیده است و آمار پیش خرید موبایل‌های تاشو جدید از آمار فروش کل دستگاه‌های گلکسی زد فروخته شده تا به اینجای ۲۰۲۱ بیشتر است.»

سامسونگ در متن کوتاه خود اشاره‌ای به آمار دستگاه‌های پیش خرید شده نکرده. علاوه بر این، کره‌ای‌ها نگفته‌اند تا به امروز چه تعدادی گلکسی زد فلیپ و زد فولد ۲ فروخته‌اند. با این خال چندین شرکت تحقیقاتی در بازار برآورده می‌کنند که سامسونگ در مجموع حدود ۲ میلیون دستگاه از آن‌ها فروخته است.

براساس اطلاعاتی که دیروز درباره عملکرد نسل جدید گوشی‌های سامسونگ در بازار منتشر شد، ظاهرا کره‌ای‌ها نزدیک به نیم میلیون دستگاه پیش فروش کرده‌اند. یکی از منابع محلی در کره جنوبی گفته سامسونگ طی مدت یک هفته توانسته ۴۵۰ هزار دستگاه گوشی تاشو جدید پیش فروش کند. تحلیلگران بازار انتظار دارند تعداد کل پیش خرید‌ها در کره جنوبی از مرز ۸۰۰ هزار دستگاه عبور می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ بتواند در سال جاری میلادی ۵.۲ میلیون دستگاه از گوشی‌های گلکسی زد فولد ‎۳ و زد فلیپ ۳ در بازار بفروشد که اگرچه نسبت به گوشی‌های استاندارد کمتر است، اما دستاورد مهمی به حساب می‌آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا