سرور مجازی
فضای مجازی

همراه اول حامی اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال از امروز سه‌شنبه دوم شهریورماه به مدت 9 روز با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزاری می‌شود.

این رویداد 9 روزه از دوم تا یازدهم شهریورماه 1400، توسط مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و در پنل‌های تخصصی این جشنواره وحید شاه‌منصوری؛ رئیس مرکز تحقیق‌و‌توسعه و مصطفی حیدرزاده مدیرکل راهبردهای دیجیتال همراه اول سخنرانی خواهند داشت.

در جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال تجربیات و آخرین دستاوردها و اقدامات دانشگاه تهران، حامیان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیک تبادل می‌شود.

علاوه بر این، در طول جشنواره پنل‌های دانشگاه دیجیتال، فرصت‌ها، ارزش‌ها و تاثیرات، پنل‌های معرفی خدمات دیجیتالی دانشگاه تهران، رویداد دریافت ایده‌ها از اعضای هیات علمی، دانشجویان و شرکت ها (reverse pitch)، کارگاه آموزشی، نمایشگاه و میزگردهای تخصصی برگزار می‌شود.

طبق اعلام در این رویداد «همایش یادگیری الکترونیکی؛ تجربه‌های زیسته، ارزیابی و آینده نگاری» 2 تا 7 شهریور، «جشنواره فناوری‌های دیجیتال» 6 تا 11 شهریور و «جشنواره یادگیری الکترونیکی» 9 تا 11 شهریورماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا