سرور مجازی
فضای مجازی

خلع ید خریدار هفت تپه؛ مجلس تایید کرد، خصوصی‌سازی انکار

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتی نوشت: "رای قطعی شعبه 55 حقوقی تهران دایر بر خلع ید هفت تپه به دولت و‌ خریدار ابلاغ شد. بر این اساس مالکیت هفت تپه از خریدار خلع ید و به دولت واگذار می‌شود و این مجتمع به بیت المال بازمی‌گردد.تبریک مجدد به کارگران صبور هفت تپه و تشکر از درایت جناب آقای اژه ای رییس محترم قوه قضاییه."

در پی این اتفاق محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی نیز در توئیتر نوشت: "ابلاغ رأی خلع ید هفت تپه به دولت و خریدار که نتیجه پیگیری های گسترده در کارخانه، استان و سطح ملی است، باعث خوشحالی کارگران گردید. لذا لازم است جهت پیشگیری از هرگونه مشکل در امر تولید و همچنین معیشت کارگران سریعا تصمیم مقتضی در مورد مدیریت شرکت از سوی دولت محترم اعلام شود."

احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی اعلام کرد: "رای قطعی شعبه 55 حقوقی تهران برای خلع ید هفت‌ تپه ابلاغ شد. مالکیت هفت‌تپه از اسدبیگی خلع ید و به دولت و بیت‌المال بازمی‌گردد. ابرمتهم به فساد بداند که تلاش های مذبوحانه اش برای اعاده دادرسی به جایی نخواهد رسید. تغییری در ریل قوه قضائیه برای مبارزه با فساد اتفاق نیفتاده است."

این در حالی است که دیروز محمدامین یوسفی معاون حقوقی سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: هنوز این رأی به ما ابلاغ نشده و باید از قوه قضائیه و نمایندگانی که خبر را ذکر کرده‌اند، سؤال کنید.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا