سرور مجازی
فضای مجازی

خاندوزی برای حل ابرچالشهای اقتصاد ایران برنامه دارد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور جهت تصدی وزارت اقتصاد و امور دارایی گفت: برای رأی به دکتر ‎خاندوزی آخرین گفتگو را با وی داشتم. خاندوزی جوانی انقلابی، پاک‌دست، پخته، صاحب ایده‌های تحولی در اقتصاد است و نقش موثری در «سند تحول اقتصادی دولت سیزدهم» داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خاندوزی با ابرچالش‌های اقتصاد ایران آشنا است و برای حل‌ و فصل ابرچالش‌ها برنامه‌های خوبی دارد.

توانگر با اشاره به دیدگاه های اقتصادی خاندوزی در زمینه رفع موانع زائد کسب و کار افزود: وزیر پیشنهادی اقتصاد در همان گام‌های اول مدنظر دارد، دست‌کم 20 درصد از ‎مجوزهای زاید را لغو کند.

وی تصریح کرد: خوشحالم که خاندوزی در مقابل فشارها، زیر بار ‎پولی‌کردن کسری بودجه جاری نمی‌رود.

این‌نماینده مجلس خاطر نشان کرد: خاندوزی زیر بار افزایش فشار بر بخش‌های شفاف و شرکتی در اقتصاد ایران نخواهد رفت.

توانگر گفت: خاندوزی حتما در موضوع کسب‌ و کار هر آن چیزی که بخواهد منجر به عدم‌ شفافیت در اطلاعات‌ اقتصادی شود و یا درجه اقتصادی بودن بازارها را بدتر از این کند، ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: خاندوزی همچنین، زیربار ‎تعارض منافع مدیران ذیل وزارت اقتصاد و شرکت‌های دولتی و سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه وزارت‌ اقتصاد نخواهد رفت و عدم‌ تعارض منافع و شفافیت را از خود وزیر آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا