سرور مجازی
فضای مجازی

افزایش 66 پروازهای عبوری از آسمان ایران طی ماه خرداد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خردادماه امسال نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های کشور در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است.

در بخش اعزام و پذیرش مسافر نیز در مدت یاد شده رشد مثبت 11 درصدی ثبت شده است.همچنین در ارسال، پذیرش بار و پست طی خرداد 1400 در مقایسه با خردادماه سال گذشته در فرودگاه‌های کشور 21 درصد رشد گزارش شده است. در بخش پروازهای عبوری نیز 66 درصد رشد نسبت به خرداد 99 ثبت شده است.

به گزارش تسنیم، پیش بینی می‌شود با توجه به اتفاقات اخیر در کشور افغانستان، تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران فعلا جزئیات مربوط به عملکرد فرودگاه‌های کشور طی ماه‌های خرداد و تیر 1400 را در سایت خود بارگذاری نکرده و مشخص نیست چه زمانی اطلاعات ماه جاری (مرداد) که در آن میزان دقیق افزایش پروازهای عبوری اعلام می‌شود را منتشر خواهد کرد.

افزایش 130 درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایرانافزایش 121 درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایرانکاهش 64 درصدی پروازهای عبوری در سال 99/ ثبت 269 هزار دقیقه تاخیر پروازی در اسفند99اسلامی: برنامه‌ریزی آمریکا برای کاهش پروازهای عبوری از ایران را مخدوش کردیم

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا