سرور مجازی
فضای مجازی

برنامه وزیر پیشنهادی نیرو برای مدیریت همزمان عرضه و تقاضای برق

– اخبار اقتصادی –

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به جلسات مستمری که در این چندروز با علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو برگزار شده است، گفت: محرابیان به دنبال توسعه ظرفیت نیروگاهی و مدیریت سمت تقاضا است که می تواند رونق توامان صنعت برق و سایر صنایع را به دنبال داشته باشد.

سخنگوی صنعت برق همچنین به روحیه مشارکت و مشورت پذیری محرابیان اشاره کرد و گفت: این روحیه درهمین چند روز کاملا مشهود بوده و باعث شده تا مدیران صنعت آب و برق، نسبت به ارایه پیشنهادات در راستای بهبود برنامه ارایه شده، در حوزه کاری خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران برنامه ارایه شده توسط وزیر پیشنهادی نیرو را با هدف گذاری کمی با حد بالا ولی شدنی دانست و افزود: این هدفگذاری نیازمند کار و تلاش بیشتر بوده و با تحقق آن امیدواری زیادی برای حل مشکلات صنعت برق ایجاد خواهد ‌شد.

وی افزود: تجربه دکتر محرابیان در وزارت صمت کمک موثری برای تامین انرژی مورد نیاز از نیروگاه های خودتامین و توسعه زیرساخت برق شهرک های صنعتی دانست.

مدیرعامل مدیریت شبکه برق ایران حضور دکتر محرابیان را تحولی در توسعه نیروگاه سازی توسط صنایع بزرگ ایران دانست و تصریح کرد: باید امیدوار باشیم که با توجه به سهمی که صنایع بزرگ از مصرف برق کشور دارند، می تواند مشکلات تولید و تامین برق را تا حدود بسیار زیادی حل کنند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا