سرور مجازی
فضای مجازی

برنامه ارائه شده وزیر پیشنهادی نیرو همان الزامات صنعت برق کشور است

– اخبار اقتصادی –

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جلسه بررسی برنامه ارائه شده وزیر نیرو از طریق ارتباط تصویری با مدیران عامل برق های منطقه ای و توزیع سراسر کشور که در مرکز پایش صنعت برق کشور برگزار شد، محمدحسن متولی زاده ضمن تشریح برنامه مرتبط با صنعت برق اظهار داشت: برنامه ارائه شده عملا بایدها و الزامات صنعت برق کشور است و برای کاهش خاموشی و استمرار تأمین برق مردم ، اجرای حداکثری این برنامه اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل توانیر عزم جدی تمامی ارکان صنعت برق پس از کسب رأی اعتماد حداکثری وزیر پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی را برای اتحاد و انسجام برای اجرای برنامه ها خواستار شد.

متولی زاده تاکید کرد: در ایام اقامه عزای امام حسین ع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حوزه های انتخابیه خود مراجعه خواهند کردند. مدیران عامل ضمن مطالعه کامل و دقیق برنامه ارائه شده وزیر پیشنهادی ضمن تشریح ابعاد اجرائی و راهکارهای دست یابی به اهداف تعیین شده برای نمایندگان محترم مردم در مجلس ،‌ ابهامات احتمالی ایشان را برطرف کنند.

وی افزود: ما برای رفع ناترازی بخش تولید برق در سالهای آتی نیازمند همگرایی و مشارکت حداکثری در بین تلاشگران صنعت برق ، مجموعه راهبری وزارت نیرو و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هستیم و باید برای تحقق این برنامه ها تمامی تلاش خود را به کاربگیریم؛ مهمترین اقدام و اولویت اول برداشتن بار سنگین مصرف صنایع بزرگ از روی دوش مردم و صنعت برق است که با احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع قابل انجام است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا