سرور مجازی
فضای مجازی

وزیر راه در گفت‌وگو با تسنیم: هیچ پروژه نیمه‌تمامی را برای دولت سیزدهم به یادگار نمی‌گذاریم/هر روز یک پروژه افتتاح می‌شود

– اخبار استانها –

محمد اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج در پاسخ به این سؤال که چند پروژه نیمه تمام تحویل دولت آینده در حوزه مدیریتی خود می‌دهید؟ اظهار داشت: تمام پروژه‌های تاریخی را جمع‌آوری کرده و هدفمان به اتمام رساندن آنهاست.

وی افزود: پروژه‌های که در سطح کشور در حال انجام بوده جزو پروژه‌هایی بوده که در چارچوب زمان‌بندی خود در حال اجراست و امیدواریم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

وعده وزیر راه و شهرسازی به مردم کردستان / تا پایان دولت ‌حتما‌ سوت قطار را خواهید شنیدجزئیات علل 2 حادثه اتوبوس خبرنگاران و سربازان از زبان وزیر راه / در هر 2 حادثه راننده‌ها مقصر بودند

وزیر راه و شهرسازی از آغاز پروژه‌های جدید در روزهای آینده در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها همچون واریانت خروسه سنندج به صورت یک روند جاری در سطح کشور در حال انجام بوده و دائماً هر روز آغاز و هر روز افتتاح می‌کنیم!

اسلامی با ادعای اینکه هیچ پروژه سنواتی را برای دولت سیزدهم به یادگار نمی‌گذاریم، گفت: همه پروژ‌های کشور طبق زمان‌بندی خود در حال اجرا و افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/484/ش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا