سرور مجازی
فضای مجازی

دولت بایدن کوپن خرید غذا را به میزان بی‌سابقه‌ای افزایش می‌دهد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) تأیید کرد که قرار است استانداردهای تجدید نظر شده برای تغذیه مردم این کشور را که به طور چشمگیری مزایای کوپن های خرید غذا را افزایش می دهند، امروز (دوشنبه) اعلام کند.

روزنامه نیویورک تایمز اولین رسانه ای بود که از برنامه دولت آمریکا برای رونمایی از بزرگترین افزایش کمک دائمی در تاریخ این دولت برای مبارزه با گرسنگی خبر داد و گفت که این تغییر منجر به افزایش متوسط ​​کمک ها به میزان بیش از 25 درصد در مقایسه با سطح قبل از همه گیری می شود.

طبق قوانین جدید، متوسط ​​مزایای ماهانه خرید غذا که قبل از همه گیری کرونا 121 دلار برای هر نفر بود، از ماه اکتبر به میزان 36 دلار افزایش خواهد یافت.

در عین حال، افزایش موقت 15 درصدی این مزایا به عنوان بخشی از کمک های کرونایی در 30 سپتامبر به پایان می رسد.

این افزایش 3.5 میلیارد دلاری که اوایل سال جاری میلادی تصویب شد، حدود 27 دلار بیشتر در ماه به هر فرد اختصاص می دهد یا به عبارتی یک خانواده چهار نفره بیش از 100 دلار اضافی در ماه کوپن غذا دریافت می کنند.

اقتصاد آمریکا 19.2 درصد طی همه‌گیری کرونا کوچک شداقتصاد آمریکا زودتر از یک سال دیگر به سطح قبل از کرونا بازنمی‌گردد

وزارت کشاورزی آمریکا قرار است روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری جزئیات بیشتری از این تغییرات را اعلام کند اما کیت واترز، سخنگوی این وزارتخانه، گزارش تایمز را در یک ایمیل تأیید کرد.

بر اساس قانون سال 2018، این وزارتخانه قوانین خود را به منظور برآورد هزینه رژیم غذایی مغذی در "برنامه غذایی اقتصادی" ارزیابی کرده است. این برنامه برای محاسبه مزایای کوپن غذا استفاده می شود، که به طور رسمی به عنوان مزایای برنامه کمک تغذیه تکمیلی (SNAP) شناخته می شود.

هفته گذشته، دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در کمیته فرعی کمیسیون کشاورزی که بر مسائل تغذیه نظارت می کند، ارزیابی مجدد را "گامی بسیار مهم در جهت حصول اطمینان از این که مزایای SNAP از رژیم غذایی مغذی به اندازه کافی حمایت می کند" خواندند.

به گفته نیویورک تایمز، برنامه جدید دولت آمریکا هزینه سالانه 79 میلیارد دلاری را در مقایسه با سطح قبل از همه گیری کرونا تا 20 میلیارد دلار افزایش می دهد.

وزارت کشاورزی آمریکا در سال 2019 اعلام کرد که حدود 11 درصد از جمعیت این کشور تحت پوشش این برنامه بودند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا