سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شیائومی سری ردمی K50 را احتمالا با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۹۵ روانه بازار می‌کند

سری گوشی‌های ردمی K40 اواخر سال گذشته معرفی شدند. انتظار می‌رود جانشین‌ آن‌ها یعنی سری ردمی K50 در سه ماهه اول سال آینده میلادی از راه برسند. حالا پردازنده‌های احتمالی مورد استفاده در آن‌ها مشخص شده‌اند.

طبق گفته یک منبع چینی به نام «Bald Panda» در شبکه اجتماعی ویبو، سری ردمی K50 از پردازنده‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده می‌کند. به گفته وی، چیپست دستگاه‌های آینده شیائومی اسنپدراگون ۸۸۸ و اسنپدراگون ۸۹۵ خواهد بود.

بر اساس گفته‌های این منبع، می‌توان نتیجه گرفت که به ترتیب به جانشین‌های ردمی K40 ،K40 پرو و K40 پرو پلاس اشاره کرده است. بنابراین به احتمال زیاد ردمی K50 از اسنپدراگون ۸۸۸ و K50 پرو و K50 پرو پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ بهره می‌برند.

ردمی K50

به نظر می‌رسد ردمی به سنت قدیمی‌اش پایبند خواهد بود و برای نسخه ارزان‌تر سری گوشی‌های ردمی K از چیپست ضعیف‌تری نسبت به برادرانش استفاده خواهد کرد. در همین راستا ردمی K40 از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و نسخه پرو و پرو پلاس این سری از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند. با وجودی که انتظار می‌رود شیائومی ردمی K50 را به اسنپدراگون ۸۹۵ مجهز نکند، همچنان اسنپدراگون ۸۸۸ نسبت به اسنپدراگون ۸۷۰ مورد استفاده در ردمی K40 قدرتمندتر است.

هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست گوشی جانشین ردمی K40 گیمینگ ادیشن منتشر نشده و حتی هنوز مشخص نیست که شیائومی قصد توسعه این نسخه را داشته باشد. با این حال شاید چینی‌ها برای چنین محصولی دوباره به سراغ پردازنده‌های مدیاتک بروند.

گوشی‌های سری K40 ردمی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز، باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی، اتصال به شبکه ۵G و وای فای ۶ و اسپیکرهای استریو بهره می‌برند. ماژول دوربین این گوشی‌ها متفاوت بوده و ردمی K40 پرو پلاس از دوربین اصلی‌ ۱۰۸ مگاپیکسلی، نسخه پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در نهایت نسخه معمولی این سری از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا