سرور مجازی
فضای مجازی

حمایت برخی نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت:

« رستم قاسمی مدیری است توانمند و امتحان‌پس‌داده که در شرایط تحریمی، کارآمدی کم‌نظیری داشته است. با آمدن او به وزارت راه و شهرسازی، ساخت یک میلیون مسکن در سال ممکن خواهد شد‌. همچنین حضور قاسمی در کابینه به اتخاذ رویکردهای صحیح فرادستگاهی نیز کمک می‌کند.»

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز درباره وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نوشت:

«با اینکه گمانه ها رستم قاسمی را برای تصدی وزارت نفت مطرح کرده بودند اما رزومه فوق العاده آقای قاسمی در ابر فعالیت های عمرانی، جاده سازی و مسکن، تاییدی بر معرفی بجا ایشان توسط رئیس جمهور محترم در تصدی وزارت راه شهرسازی است.»

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در خانه ملت در صفحه شخصی خود در توئیتر نظر خود را درباره وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم منتشر کرد.

وی در این‌باره نوشت: «کارهای بزرگی که رستم قاسمی با مدرک مهندسی عمران به عنوان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در احداث بنادر، فرودگاهها، آزادراهها، بزرگراهها،جاده های اصلی، فرعی و روستایی و مسکن داشته، تاییدی بر صلاحیت علمی و تجربی ایشان برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.»

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا