سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

بلک شارک ۵ احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به‌زودی معرفی می‌شود

شیائومی اوایل سال جاری از سری گوشی‌های گیمینگ بلک شارک ۴ رونمایی کرد و اکنون حدودا پس از چهار ماه، طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی بعدی این سری با نام «بلک شارک ۵» و با بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس می‌تواند در آینده نزدیک روانه بازار شود.

به گفته Digital Chat Station که یک منبع معتبر برای محصولات آینده محسوب می‌شود، گوشی آینده سری بلک شارک با شماره مدل KTUS-A0 وارد بازار می‌شود. این دستگاه بلک شارک ۵ نام دارد که با این وجود می‌توان گفت جانشین تمام و کمال بلک شارک ۴ خواهد بود.

طبق گفته این منبع، گوشی گیمینگ جدید شیائومی احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس شرکت کوالکام بهره می‌برد. او همچنین احتمال می‌دهد که بلک شارک ۵ از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و یا مانند نسخه‌های قبلی خود شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند. متاسفانه به جز این دو مشخصه، اطلاعات دیگری توسط این افشاگر اعلام نشده است.

بلک شارک ۵

با توجه به مشخصات ارائه شده از سوی Digital Chat Station، بلک شارک ۵ نسبت به سری گذشته این گوشی‌ها که چند ماه پیش معرفی شدند، پیشرفت جزئی خواهد داشت و انتظار می‌رود بیشتر ویژگی‌های کلیدی گوشی همانند نسل گذشته باشند.

سری بلک شارک ۴ شامل دو نسخه استاندارد و پرو می‌شود و از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز بهره می‌برد. برجسته‌ترین ویژگی‌ این گوشی‌ها دکمه‌های مکانیکی مغناطیسی آن‌هاست که پیش از این در نسخه گیمینگ گوشی ردمی K40 (یا پوکو F3 GT) نیز استفاده شده است.

بلک شارک ۴ از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. شیائومی بلک شارک ۴ پرو شباهت‌های زیادی با برادر خود دارد اما دوربین اصلی این گوشی گیمینگ ۶۴ مگاپیکسلی است و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. همچنین این دستگاه در نسخه‌ای با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز روانه بازار شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا