سرور مجازی
فضای مجازی

یک شرکت پخش دارو به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقنتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت پخش رازی(سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و پنجاه و هشتیمن نماد معاملاتی(هفتاد و نهمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که در سوم شهریور پارسال پذیرش و با شماره 4399 نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "درازی" در گروه مواد و محصولات داروی و زیرگروه تولید سایر محصولات دارویی بر روی تابلوی بازار اول فرابورس درج شده است.

شایان ذکر است شرکت پخش رازی (سهامی خاص) در 16 تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ 30 مردادماه 1363 تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده و از مهرماه 1363 عملاً= فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است. دفتر مرکزی این شرکت در تهران بوده و عملیات تخصصی توزیع دارو از طریق دو مرکز توزیع در تهران و 18 مرکز توزیع در سایر استانها انجام می گیرد.

این شرکت با بهره مندی از گنجینه بیش از 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و نقل با امکان حمل و توزیع داروهای حساس به دما و تخصصی و قریب به 100.000 متر مربع فضای سردخانه و انبارهای سرپوشیده و سیستم های نوین و جامع نرم افزاری و زیرساخت های سخت افزاری در سطح کشور فعالیت می نماید.

در حال حاضر این شرکت موفق به کسب رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی شده است و با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت و بنگاهداری حرفه ای؛ کارآمدی و اثربخشی فعالیت های خود را به صورت مستمر بهبود می بخشد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا