سرور مجازی
فضای مجازی

چه تعداد نیروی جذب شده مناطق آزاد در سال 1400 ترخیص شدند؟

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 9 مرداد امسال سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد طی نامه‌ای دستور مشاور رئیس‌جمهور مبنی بر ترخیص نیروهای جذب شده در مناطق آزاد طی سال 1400 را ابلاغ کرد. متن نامه میثم رفیع پرهیزکار خطاب به مدیران عامل مناطق آزاد کیش، ارس، قشم، چابهار، ماکو، انزلی و سرپرست اروند به شرح زیر است؛

«با عنایت به بند الف تبصره 8 بودجه ابلاغی سال 1400 در خصوص ممنوعیت هرگونه جذب، بکارگیری و جابجایی نیروی انسانی جدید در مناطق و با توجه به دستورات مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در خصوص رعایت دقیق آن، مقتضی است دستور فرمایید اکیدا از جذب هرگونه نیروی انسانی جدید و همچنین عزل و نصب افراد در پست‌های مدیریتی تا زمان استقرار دولت جدید خودداری شود.

همچنین مقتضی است در صورت جذب نیروی جدید طی سال جاری موکدا نسبت به ترخیص افرد جذب شده طی یک هفته اقدام و نتیجه به این دبیرخانه اعلام شود. بدیهی است مسئولیت هرگونه تخطی از ضوابط ابلاغی بر عهده مدیران عامل بوده و مراتب در مجامع سازمان‌های موردنظر قرار خواهد گرفت.»

به گزارش تسنیم، در حالی انتظار می‌رفت در ضرب‌العجل تعیین شده یعنی یک هفته مناطق آزاد اقدامات مربوط به ترخیص افراد جذب شده احتمالی را به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد اعلام کنند که مشخص نیست این کار انجام شده است یا خیر.

انتظار می‌رفت سخنگوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد که چند روز مانده به پایان عمر دولت حسن روحانی به این سمت منصوب شده، اطلاع‌رسانی لازم را درباره ابلاغیه مشاور رئیس‌جمهور انجام می‌داد.

امروز یک هفته از مهلت یک هفته‌ای سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به مدیران مناطق آزاد می‌گذرد اما هنوز خبری از ترخیص افراد جذب شده در این مناطق طی سال 1400 نیست. در این شرایط پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که طی هفته‌های اخیر، حدود 10 نفر از سایر دستگاه‌های دولتی به مناطق آزاد منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا