سرور مجازی
فضای مجازی

یک شرکت شیمیایی در سامانه پس از معاملات درج شد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از درج نماد شرکت شیمیایی کیمیاگران امروز در سامانه پس از معاملات خبر داد.

درج نماد «ذشکام» متعلق به شرکت شیمیایی کیمیاگران امروز با سرمایه 900 میلیون سهم و قیمت اسمی 1000 ریال در سامانه پس از معاملات صورت گرفت.

گفتنی است شرکت شیمیایی کیمیاگران امروز در 27 آبان 1374 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالیکت صنعتی تهران به ثبت رسیده و با مجوز3 اسفند 1399 سازمان بورس و اوراق بهادار نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه شامل «تولید و توزیع مواد شیمیایی و پتروشیمی، مواد آرایشی و بهداشتی، و تولید مواد موثره دارویی و خرید و فروش در داخل و خارج از کشور، واردات ماشین آلات و تجهیزات، مواد اولیه مورد نیاز شرکت. احداث، خرید، مشارکت، تاسیس و تکمیل و یا بهره برداری از کارخانجات تولیدی صنایع شیمیایی و پترشیمی، شرکت در کلیه نمایشگاه های داخلی و خارجی، شرکت در کلیه مناقصات و مزایده های دولتی و خصوصی داخلی و خارجی، اخذ و اعطای نمایندگی در داخل و کلیه کشورهای جهان، ایجاد شعب در سراسر ایران و جهان، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی از کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری داخلی و خارجی، مشارکت در واحدهای تولیدی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کلیه شرکت های داخلی و خارجی، عقد قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی، به طور کلی هرگونه فعالیتی که به نحوی با موضووع فوق مرتبط باود و به نحوی سود دهی داشته باشد، در اساسنامه شرکت ذکر شده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا