سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ

سامسونگ فردا در رویداد آنپکد از جدیدترین محصولاتش شامل نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی خواهد کرد و ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ هستیم و در هفته‌های گذشته اطلاعات و تصاویر زیادی درباره این محصولات منتشر شده است.

کره‌ای‌ها در مراسم آنپکد فردا از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی می‌کنند. این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می‌شوند، از نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و همچنین با پشتیبانی از استاندارد IPX8 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود.

البته در کنار این گوشی‌های هوشمند، سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ هم رونمایی خواهد کرد که در مدل‌های استاندارد و کلاسیک روانه بازار می‌شود. همین امروز کره‌ای‌ها تراشه مورد استفاده در این گجت پوشیدنی یعنی W920 را معرفی کردند. از دیگر محصولات احتمالی این مراسم می‌توان به ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ به همراه قلم مخصوص گوشی‌های تاشو و لوازم جانبی متنوع اشاره کرد.

دیجیاتو این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهد. مانی قاسمی و حمید مقدسی در پوشش زنده این رویداد همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست فردا ساعت ۱۸:۱۵ به همین مطلب مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا