سرور مجازی
فضای مجازی

سینمای زنجیره ای آمریکا قصد دارد تا سال 2022 پرداخت بیت کوین را قبول کند

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین تلگراف، آدام آرون، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سینمای زنجیره ای AMC Entertainment، اعلام کرد که این غول سینمای آمریکا قصد دارد در پاسخ به تقاضای مشتریان خود، بیت کوین را به عنوان روش پرداخت برای خرید بلیط قبول کند.

این اپراتور سینماهای آمریکا قصد دارد تا سال 2022 پرداخت بیت کوین را برای خرید بلیط فیلم ها بپذیرد.

آرون طی کنفرانسی که 9 اوت در مورد نتایج سه ماهه دوم این شرکت برگزار شد، گفت که این سینمای زنجیره ای قصد دارد تا پایان سال 2021 زیرساخت های لازم را برای پذیرش پرداخت BTC برای بلیط فیلم آنلاین آماده کند.

در حالی که جزئیات مربوط به برنامه AMC برای پذیرش بیت کوین اندک است، آرون از تقاضای زیاد مشتریان برای خرید بلیط فیلم ها با رمزارز خبر داد.

دومین سینمای بزرگ زنجیره‌ای جهان تمام سینماهای خود در آمریکا و انگلیس را می‌بنددضرر 561 میلیون دلاری بزرگترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای جهان به علت کرونا

بر اساس این گزارش، نتایج سه ماهه دوم AMC نسبت به سال گذشته پیشرفت های چشمگیری را نشان می دهد. این شرکت درآمد 444 میلیون دلاری را در مقایسه با درآمد 18.9 میلیون دلاری سه ماهه دوم سال 2020 گزارش کرد.

زیان خالص این شرکت نیز از 561 میلیون دلار یا 5.38 دلار برای هر سهم به 349 میلیون دلار یا 0.71 دلار برای هر سهم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

نتایج چشمگیر شرکت AMC در سه ماهه دوم تنها یک سال پس از آن اعلام شد که این شرکت برای ورشکستگی خود را آماده می کرد و مجبور به تعطیلی سالن های خود به دلیل شیوع جهانی کرونا شده بود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا