سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

انواع قفل الکترونیکی آداک

نوع قفل درب مورد استفاده تاثیر زیادی در امنیت و راحتی اعضاء خانواده ایفاء می‌کند. قفل‌های سنتی اغلب مشکلات زیادی را به وجود می‌آورند، چرا که همیشه با دردسرهای زیادی همراه هستند. در واقع، گم شدن کلیدها می‌تواند خطرات ایمنی قابل توجهی را برای ما به همراه داشته باشد. همه می‌توانند کلیدها را بدون رضایت یا حتی اطلاع شما کپی کنند. به همین دلیل است که محبوبیت قفل الکترونیکی در میان صاحبان خانه و مشاغل رو به افزایش است. این قفل‌ها علاوه بر راحتی بسیار بالا، ایمنی فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌آورند که مطمئنا می‌تواند نظر شما را جلب کند.

آداک بزرگ‌ترین واردکننده قفل الکترونیکی در ایران است که محصولات باکیفیت و متناسب با انواع درب‌ها را با قیمتی فوق‌العاده در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌دهد. تمامی محصولات ارائه شده توسط آداک مبتنی بر استانداردهای روز بوده و بالاترین سطح امنیت و راحتی را برای ساختمان مسکونی یا تجاری شما به ارمغان خواهند آورد. اگر به دنبال گزینه‌ای مناسب برای ایمن‌سازی خانه خود هستید، قفل دیجیتال درب ضد سرقت می‌تواند بسیار کارامد باشد. با مشاورین آداک لاک تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

قفل رمزی آداک

قفل رمزی یکی از بهترین‌ راه‌ها برای محافظت از اموال و دارایی‌های گران‌بها به حساب می‌آید. این محصولات اغلب اوقات به یک سیستم مرکزی متصل هستند تا تمامی عبور و مرور با نظارت کامل صورت گیرد. به همین دلیل است که استفاده از قفل دیجیتال رمزی در میان شرکت‌ها و مراکز تجاری تا این حد طرفدار دارد. این قفل از یک کد عددی یا حروفی یا ترکیبی از هر دو برای ایجاد دسترسی استفاده می‌کند. بسیاری از این قفل های هوشمند برای باز کردن درب به یک باتری یا جریان الکتریکی کوچک نیاز دارند.

شایان ذکر است که تمامی قفل های رمزی آداک دارای یک ویژگی امنیتی یکپارچه هستند که پس از تعداد محدودی تلاش نادرست، درب را برای مدت زمانی مشخص (معمولا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه) بسته نگه می‌دارند و در همان حال به شما اطلاع داده می‌شود. برخی از مزایای دیگر قفل رمزی بدین صورت هستند:

  • ادغام با سیستم های کنترل دسترسی
  • قابلیت تغییر کدها در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • طراحی منحصر به فرد
  • قابل استفاده در انواع باشگاه‌های ورزشی و استخرها
  • سازگار با درب‌های ضد سرقت

قفل اثر انگشتی آداک

اثر انگشت هیچ دو شخصی مانند هم نیست. مکانیزم اصلی قفل اثر انگشتی درب نیز بر همین اساس است: تفاوت در اثر انگشت. زمانی که قفل دیجیتال اثر انگشت فرد را تشخیص نمی‌دهد، دسترسی برای وی به صورت کامل برداشته خواهد شد. برخلاف بسیاری از قفل های الکترونیکی دیگر، امکان هک شدن این نوع قفل‌ها به هیچ عنوان وجود ندارد.

از میان برداشتن داده‌های مورد استفاده در قفل اثر انگشتی تا حدودی غیر ممکن است. تمامی اطلاعات در سیستم مرکزی این قفل‌ها ذخیره شده و تنها در صورت شناسایی اثر انگشت انتقال می‌یابند. به همین خاطر است که سارقین به هیچ عنوان نمی‌توانند آن‌ها را مجبور به واکنش‌های غیرعادی کنند. در میان مزایای دیگر درب اثر انگشتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری بسیار دوستانه
  • ساده‌ترین روش استفاده در میان تمامی قفل‌ها
  • عدم نیاز به حفظ کردن رمز یا کد عبور
  • مدیریت ساده‌تر کارمندان

قفل شیشه سکوریت آداک

بسیاری از اوقات پیش می‌آید که به دنبال ایمن‌سازی شیشه‌های سکوریت منزل خود با ابزارهای گوناگون هستیم، اما یافتن گزینه‌ای مناسب برای این کار بسیار دشوار است. قفل الکترونیکی شیشه سکوریت برای نصب به هیچ‌گونه سوراخ‌کاری یا تجهیزات عجیب و غریب نیازی ندارد و با استفاده از چند براکت به سادگی هرچه تمام‌تر نصب می‌شود. نکته جالب در مورد قفل شیشه سکوریت این است که می‌توان آن را در انواع مختلف مانند اثر انگشت، رمزی یا کارتی تهیه کرد. جای گفتن دارد که آداک لاک تمامی این محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

نگرانی زیادی در مورد از کار افتادن این قفل‌ها در زمان قطعی برق وجود دارد که کاملا بی‌مورد است. تمامی قفل‌ های هوشمند آداک دارای باتری اضطراری هستند تا در زمان نیاز به صورت خودکار به آن متصل شده و کار خود را ادامه دهند. قابلیت پشتیبانی از تعداد زیادی کاربران (تا ۱۰۰ نفر)، مقاومت خارق‌العاده در برابر ضربه و سازگاری با انواع شیشه سکوریت از مزایای دیگر این قفل های الکترونیکی هستند.

قفل کمد الکترونیکی آداک

همانطور که از اسم آن‌ پیداست، قفل کمد الکترونیک اغلب در باشگاه‌های ورزشی و استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات بیشتر با استفاده از کارت و فناوری RFID کار می‌کنند. سامانه بازشناسی با امواج رادیویی (RFID) از سیگنال‌های رادیویی به منظور ارائه دسترسی به شخص از یک شیء (معمولا کارت یا تگ) بهره می‌گیرند. یکی از بهترین ویژگی‌های چنین قفل‌هایی این است که کارت یا تگ با استفاده از یک دستبند به مچ کاربر متصل شده و دیگر هیچ نگرانی از بابت گم شدن کلیدها وجود نخواهد داشت. برخی از مزایای دیگر قفل کمد الکترونیک عبارت‌اند از:

  • ضد آب
  • تنظیم دستگاه به صورت کاملا شخصی‌سازی شده
  • امکان تعریف چند کاربر برای یک قفل
  • دسترسی از راه دور به تمامی قفل‌ها
  • عدم نیاز به کارکنان بیشتر برای محافظت از کلیدها
  • گزارش و تجزیه و تحلیل در مورد میزان رفت و آمد در باشگاه یا استخر

قفل کارتی آداک

این قفل‌ های هوشمند گاهی اوقات با نام قفل هتلی شناخته می‌شوند، چرا که بیشتر در هتل‌ها به کار می‌روند. البته افراد زیادی بکارگیری این قفل‌ها برای خانه خود را کاملا مناسب می‌دانند. این قفل‌ها معمولا به طور مرکزی و از طریق رایانه مدیریت می‌شوند. مدیران هتل‌ها می‌توانند رفت و آمد تمامی مسافرین و کارمندان را در هر لحظه بررسی کنند. به خاطر همین ویژگی، قفل هوشمند کارتی برای هتل‌های بسیار بزرگ گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

علاوه بر بحث ارتقاء مدیریت ساختمان‌های بزرگ، قفل کارتی دسته‌ای از مزایای دیگر را به ما ارائه می‌دهد که بدین صورت هستند:

  • مدیریت زمان به بهترین شکل ممکن
  • نظارت بر بهره‌وری کارکنان و وقفه‌های ناخواسته
  • محدود کردن دسترسی افراد به بخش‌های مختلف ساختمان
  • شناسایی نقاط پر رفت و آمد هتل
  • مدیریت آسان درب‌ها
  • نقش بستن تصویری مناسب از ساختمان در ذهن مشتریان

مشاورین آداک لاک بهترین گزینه ممکن را با توجه به ویژگی‌های مد نظر در اختیار شما قرار خواهند داد. بدین صورت قادر خواهید بود که ایمنی ساختمان‌های مسکونی و تجاری خود را به بهترین شیوه ممکن ارتقاء دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا