سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات فنی ردمی ۱۰ شیائومی از طریق یک فروشگاه آنلاین سنگاپوری لو رفت

یک فروشگاه آنلاین در سنگاپور مشخصات کامل و رندرهای ردمی ۱۰ شیائومی را به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی هوشمند با چیپست هلیو G88 از اره می‌رسد.

مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت

انتظار می‌رود با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق فروشگاه سنگاپوری، ردمی ۱۰ شیائومی با نمایشگر ۶.۵ اینچی با روزلوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و مجهز به حفره مخصوص دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. در پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

احتمالا ردمی ۱۰ با ابعادی برابر ۱۶۲ در ۷۵.۳ در ۸.۹۵ میلی‌متر و شاسی از جنس پلی کربنات به بازار عرضه می‌شود. اطلاعات فاش شده از طریق این منبع نشان می‌دهد گوشی هوشمند جدید ردمی ۱۰ با تراشه هلیو G88 و رم حداکثر ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق microSD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ردمی ۱۰

ردمی ۱۰ احتمالا با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی از طریق USB-C هم پشتیبانیکند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و جک ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

با توجه به رندرهای به اشتراک گذاشته شده از این دستگاه، به نظر می‌رسد در لبه بالایی ردمی ۱۰ اسپیکر، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و میکروفون و فرستنده اینفرارد و در قسمت پایینی دستگاه نیز اسپیکر، میکروفون و درگاه USB-C قرار دارد.

ردمی ۱۰

ماه گذشته ردمی ۱۰ با شماره مدل ۲۱۰۶۱۱۱۹AG در وب سایت دریافت گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شد. براساس مستندات FCC این گوشی هوشمند مجهز به دو سیم کارت، پشتیبانی از ۴G و رابط کاربری MIUI 12.5 خواهد بود و در نسخه‌های مختلفی با ۴ گیگابایت رم به علاوه حافظه ۶۴ گیگابایتی، نسخه دیگری با ۴ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و در نهایت نسخه‌ای با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه ردمی ۱۰ مشخص نشده ولی با توجه به رندرهای منتشر شده، این دستگاه احتمالا در ترکیب رنگ طوسی کربنی، سفید و آبی دریایی در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا