سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مایکروسافت روی ابزار Snipping Tool جدیدی برای ویندوز ۱۱ کار می‌کند

مایکروسافت در ویندوز ۱۱ چندین اپلیکیشن خود مانند «پینت» و «مایکروسافت فوتو» را دوباره طراحی می‌کند. اکنون ردموندی‌ها در حال کار روی ابزار Snipping Tool یا برش جدیدی هم برای ویندوز ۱۱ هستند.

پانوس پانای در توییتر خود تایید کرده ابزار جدید با چند تغییر جزئی در رابط کاربری از راه می‌رسد. به نظر می‌رسد مایکروسافت به جای کنار گذاشتن ابزار برش قدیمی خود، آن را با ابزار Snip & Sketch ادغام کرده است و اپلیکیشن جدید همان Snipping Tool نامیده می‌شود.

مایکروسافت قبلا با ارائه گزارش دیگری تایید کرده بود که طراحی و عملکرد قدیمی Snipping Tool با اپلیکیشنی که در حال حاضر Snip & Sketch نامیده‌ می‌شود، جایگزین خواهد شد. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، برای چندین سال ابزار برش مایکروسافت هشدارهای پایان پشتیبانی خود را به کاربران ارائه کرده است.

با این وجود Snipping Tool بازنشسته نمی‌شود و احتمالا تغییرات بزرگی خواهد داشت. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، مایکروسافت آیکون دکمه برش را نیز با علامت بعلاوه جایگزین کرده و دکمه «حالت‌های برش» اکنون به شکل یک منوی کشویی دیده می‌شود. همچنین تمام آیکون‌ها و دکمه‌ها به‌روز شده‌اند تا با زبان طراحی جدید ویندوز ۱۱ مطابقت داشته باشد.

همانطور که گفته شد، ابزار برش اکنون از ویژگی‌های اپلیکیشن Snip & Sketch نیز پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، هنگامی که روی دکمه برش جدید کلیک می‌کنید، کنترل‌های انتخاب فرم برش و انتخاب پنجره در بالای صفحه ظاهر می‌شوند. همچنین در حالت برش، ویندوز به صورت خودکار صفحه کاربران را تیره می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بین حالت‌های مختلفی برش خود را انجام دهند. همچنین برش‌های خود را می‌توانید در فرمت‌هایی مانند PNG یا JPEG ذخیره کنید.

ابزار Snipping ویندوز ۱۱

مایکروسافت قصد دارد نسخه عمومی ویندوز ۱۱ را در تعطیلات سال جاری میلادی، نوامبر یعنی آبان تا آذر ماه منتشر کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا