سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گلکسی M32 5G سامسونگ یک قدم دیگر به معرفی نزدیک‌تر می‌شود

براساس خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه، سامسونگ روی توسعه گوشی بعدی سری M با نام گلکسی M32 5G کار می‌کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی، صفحه پشتیبانی این دستگاه در وب‌سایت سامسونگ هند فعال شده که از معرفی قریب‌الوقوع آن خبر می‌دهد.

صفحه پشتیبانی گلکسی M32 5G فقط شماره مدل SM-M326B/DS را ذکر کرده و اطلاعات دیگری در مورد مشخصات آن ارائه نکرده است. با این وجود برخی مشخصات منتسب به این گوشی با همین شماره مدل ماه گذشته در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ مشخص شده بود.

گلکسی M32 5G

مشخصات گوشی منتسب به گلکسی M32 5G با مشخصاتی مانند تراشه دیمنسیتی ۷۲۰، ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ در سایت بنچمارک ظاهر شده بود. با این وجود گفته می‌شود که این گوشی نسخه بهبودیافته‌ای از گلکسی A32 5G خواهد بود که سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود.

گلکسی A32 5G از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT بهره می‌برد که وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ را ارائه می‌کند. گوشی اقتصادی سامسونگ برای عکس‌های سلفی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و ماژول چهارگانه دوربین آن شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

گلکسی M32 5G
گلکسی A32 5G

همچنین این گوشی به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز است که با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌شود. از مشخصات نرم‌افزاری آن می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کرد. این موبایل سامسونگ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و روی فریم آن، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. در آخر گلکسی A32 5G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین در اواخر خرداد ماه نسخه ۴G گلکسی M32 سامسونگ با نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی چهارگانه و چیست هلیو G80 مدیاتک معرفی شده بود که قیمت آن در دو نسخه مجهز به ۴ و ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب برابر ۲۰۰ و ۲۲۹ دلار بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا