سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

تیزر و تصاویری از نسخه سفارشی وان پلاس ۹ پرو با رنگ سفید [تماشا کنید]

وان پلاس ۹ پرو سوم فروردین‌ ماه در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای معرفی شد و اکنون شرکت چینی با ارائه تیزر و پوستر جدیدی از رنگ سفید خاص و سفارشی این دستگاه خبر داد. هرچند این نسخه در تعداد محدودی به بازار عرضه می‌شود.

در روزهای گذشته شایعاتی درباره نسخه سفید این دستگاه به گوش می‌رسید و اکنون تولید کننده چینی اولین تیزر و پوسترهای رسمی این نسخه را به اشتراک گذاشته است. وان پلاس عنوان می‌کند که در این مدل از فناوری AG دو لایه یا بافت انعکاس پراکنده استفاده شده است که باعث گرم شدن دستگاه می‌شود و هنگام استفاده کاربران اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. این شرکت همچنین در مورد عملکرد دوربین آن صحبت کرده است که با دوربین‌های حرفه‌ای مقایسه می‌شود.

البته وان پلاس تایید کرده است که این نسخه سفید رنگ از گوشی وان پلاس ۹ پرو به صورت انبوه تولید و به فروش نخواهد رسید. با این وجود هدف این شرکت از نشان دادن مدل جدید در صورتی که هیچ برنامه‌ای برای فروش آن در بازار ندارد، مشخص نیست.

وان پلاس ۹ پرو از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر گوش نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند و توسط محافظ گوریلا گلس محافظت می‌شود.

در زیر کاپوت گوشی نیز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده که با استفاده از فرآیند ۵ نانومتری ساخته شده است و دارای پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۶۰ است. روی پنل پشتی آن نیز ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته که سه سنسور ۴۸، ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

وان پلاس ۹ پرو به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز شده و با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد و از فناوری شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این دستگاه زیر نمایشگرش قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا