سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

پیوند تکنولوژی و بازار آهن با آیرومارت

پیشرفت تکنولوژی و مزایای خرید اینترنتی عموم مردم را به سوی برقراری ارتباط با بازار آنلاین سوق می‌دهد. علاوه بر این مزایا که در ادامه بررسی خواهیم کرد، با شیوع بیماری کرونا اهمیت خرید آنلاین دو چندان شد.

امروزه خرید اینترنتی به خرید مواد خوراکی، لباس و لوازم خانگی محدود نمی‌شود و به بازار تمامی کالاها راه یافته است. همانطور که می‌توان برای تامین لوازم ضروری زندگی به دیجی کالا مراجعه کرد، صنایع و شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به وبسایت مراکز فروش و تامین مقاطع فولادی نیاز خود را رفع کنند. با داشتن اطلاعات کافی درباره نیازمندی و آگاهی از قیمت روز آهن آلات می‌توان خریدی مطمئن داشت. بازرگانی آیرومارت (پیشرو صنعت نفت آسیا) از جمله شرکت‌هایی است که تمام این خدمات را عرضه می‌کند.

در حال حاضر از چه روش‌هایی می‌توان آهن آلات خرید؟ پیوند تکنولوژی و بازار آهن با مراکز فروش چه مزایایی دارد؟ چطور می‌توان به چنین خریدی اطمینان کرد؟ برای پاسخ به این سوالات، همراه ما باشید.

در دنیای امروز، آهن آلات را چطور بخریم؟

خرید آهن از کارخانه و مراجعه به بازار آهن فروشان، مرسوم‌ترین روش خرید آهن آلات از گذشته بوده است. طی سال‌های اخیر برای نظارت بیشتر بر قیمت‌ها و کنترل بازار آهن تهران، مقاطع فولادی به بورس کالا اضافه شدند.

یکی از روش‌های خرید، مراجعه به بورس کالا است. اما در بورس کالا محدودیت‌هایی برای خرید وجود دارد. تمام متقاضیان خرید تیرآهن، میلگرد و پروفیل می‌توانند به بازار بورس آهن وارد شوند. اما بیلت، بلوم و ورق تنها به خریداران واقعی و افرادی که پروانه بهره‌برداری دارند، عرضه می‌شود. این محدودیت ضمن کاهش قیمت‌ها و حذف واسطه‌‌ها، دست دلالان را کوتاه می‌کند.

در حالی که معاملات در بازار آزاد در هر حجمی قابل انجام است، در بورس کالا حداقل خریدی مشخص شده است. این حداقل، برای هر یک از مقاطع با دیگری متفاوت است. بنابراین قانون، در این بازار نمی‌توان پایین‌تر از حدی مشخص، معامله‌ای را به سرانجام رساند. قانون مذکور، خرید را برای مشتریان واقعی نیز مشکل کرده است. شاید مشتری به سبدی از میلگردهای با سایزهای مختلف نیاز نداشته باشد و یا خرید بیش از حداقل مشخص شده، با نیازهای وی مغایر باشد. فروش و تامین کالا از کارخانه تنها در روزهایی خاص، محدودیت دیگر بورس کالا است.

در این شرایط، مشتری می‌تواند راه دوم خرید یعنی بنگاه آهن آلات و شرکت‌های بازرگانی را انتخاب کند. مراکز بازرگانی بسیاری در زمینه فروش و تامین مقاطع فولادی فعالیت دارند. در خرید از بنگاه آهن آلات مشتری ملزم به خرید حجم مشخصی از مقاطع نیست و می‌تواند متناسب با نیاز خود سبدی متنوع از تمام مقاطع کاربردی را تهیه کند.

شرکت بازرگانی آیرومارت (پیشرو صنعت نفت آسیا) از جمله مراکز بازرگانی است که مقاطع فولادی را در هر حجم و اندازه‌ای به مشتری عرضه می‌کند. ضمناً، امکان خرید مقاطعی که در بازار به ندرت یافت می‌‌شوند، نیز در این مجموعه فراهم شده است. آیرومارت کیفیت کالا و محصولات خود را تضمین می‌کند. مهم نیست در کدام شهر یا استان سکونت دارید، تنها کافیست محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید تا محموله سفارشی شما را در کمترین زمان ممکن به دستتان می‌‌رساند.

پیشرو صنعت نفت آسیا از پیوند آهن آلات با حوزه‌های مختلف صنعت چون ساختمان سازی، خودروسازی، صنایع پتروشیمی و نفت و … مطلع است و تمامی کالاهای مورد نیاز هر یک از این صنایع را تامین می‌کند. این مجموعه با ارائه خدمات خمکاری، برش و جوشکاری مجموعه‌ای کامل و مورد اعتماد برای خریداران خواهد بود که تمامی نیازهای آن‌ها را تامین می‌کند.

نکته قابل توجه، حرکت بازار خرید و فروش به سمت آنلاین شدن است. با این‌که هنوز هم برخی خریداران روش سنتی را ترجیح می‌دهند، در سال‌های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی و همزمان با شیوع بیماری کرونا (و مشکل بودن خرید و فروش ناشی از آن)، کسب و کار آنلاین رونق گرفت. در بستر اینترنت، خرید با سرعت بیشتر و صرف زمان کمتر انجام می‌شود. همچنین، همواره می‌توان به فروشگاه‌های اینترنتی دسترسی داشت. تنوع در کالا و گستردگی محصولاتی که می‌توان انتخاب کرد، یکی از دیگر از مزایای این نوع کسب و کار است.

قابلیت دیگری که در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، امکان اطلاع از نظر دیگر مصرف‌کنندگان است. با مطالعه نظرات دیگران می‌توان از کیفیت کالای خریداری شده مطلع شد. همچنین می‌توان قیمت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و با پایین‌ترین هزینه خرید کرد.

آیرومارت، همگام با تکنولوژی و بازار آهن قدم برمی‌دارد. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات حضوری فروش، بستری فراهم آورده تا مشتریان با خیالی آسوده ضمن کسب اطلاعات لازم در خصوص بازار آهن آلات، مطمئن خرید کنند.

پیوند تکنولوژی و بازار آهن با آیرومارت

آیرومارت، در مسیر تسهیل و مدرن‌سازی خرید آهن بر پایه تکنولوژی

پیشرو صنعت نفت آسیا علاوه بر تامین مستقیم انواع مقاطع فولادی از معتبرترین کارخانه‌ها، در زمینه ارائه خدمات فناورانه و آنلاین تا کجا پیش رفته است؟ چه شرایطی را برای مشتریان و مخاطبین فراهم می‌آورد؟

اولین مهم در خرید مقاطع فولادی، اطلاع از قیمت است. آیرومارت در صفحات مجازی خود در شبکه‌های اجتماعی، اخبار روزانه تغییرات قیمت آهن را به سمع و نظر مخاطبین می‌رساند.

ویژگی دیگر این مجموعه بازرگانی، فراهم آوردن بستری برای انجام معاملات آنلاین است. علاوه بر خدمات ثبت، حسابرسی و پیگیری برخط سفارشات، مشتریان می‌توانند پیش از ثبت خرید خود، از مشاوره فنی کارشناسان بهره ببرند.

آیرومارت در تمامی شبکه‌های اجتماعی حضور دارد و پاسخگوی مشتریان است. صنایع فولادی، گاه در بهبود مصرف و تامین مواد اولیه خود با مشکل روبرو می‌شود. در این شرایط می‌توانند با مراجعه به وب سایت، صفحه رسمی آیرومارت در اینستاگرام و یا برقراری تماس تلفنی با کارشناسان از مشاوره‌های فنی مهندسی ایشان استفاده کنند.

از طرفی گستردگی صنعت و حوزه‌های مصرف فولاد، مصرف‌کنندگان را ملزم می‌کند از اخبار روزانه باخبر باشند، کارخانه‌های سازنده و عرضه‌کننده فولاد و محصولات آن‌ها را بشناسند و با فناوری‌های صنعت آهن آلات آشنا شوند.

علاوه بر گزارش تغییرات قیمت روز میلگرد و دیگر مقاطع فولادی، آیرومارت در وبسایت خود، تمامی مقاطع فولادی و نحوه تولید آن‌ها را معرفی می‌کند. همچنین با بررسی صنایع مصرف‌کننده محصولات فولادی، درباره مقاطع کاربردی در هر صنعت اطلاعاتی به مخاطب می‌دهد.

در وبسایت، صفحات لینکدین و اینستاگرام آیرومارت تمامی کارخانجات فولادی ایران و نوع فعالیت و تولیدات هر یک بررسی شده‌اند و با عنوان "اطلس فولادی" در اختیار متقاضیان و مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند.

مزایای بازار آهن فناورانه در آیرومارت

پیوند تکنولوژی و بازار آهن در پیشرو صنعت نفت آسیا مزایای متعددی به همراه دارد. همگام بودن آیرومارت با فناوری روز و بازار آهن تهران مزیت قدرتمندی برای این مجموعه به حساب می‌آید. شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با شناخت تمامی کارخانه‌های تولید مقاطع فولادی، بهترین راهنمای خرید شما خواهد بود. کارشناسان این مجموعه بازرگانی اطلاعات دقیق و به روز خود در خصوص کارخانه‌ها و کیفیت مقاطع فولادی را، به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند.

آیرومات، مستقیم از کارخانه خرید می‌کند. با خرید مستقیم از کارخانه و حذف واسطه‌ها قیمت‌های محصولات عرضه شده توسط این شرکت به قیمت‌های واقعی نزدیک‌تر خواهد بود. مصرف‌کنندگان و خریداران، قیمت روز مقاطع فولادی را با مراجعه به بسترهای مجازی آیرومارت یا تماس با مرکز فروش این مجموعه استعلام می‌گیرند. این مزیت به خرید محصولات در بهترین زمان بازار کمک می‌کند.

با توجه به نوسانات بازار، بررسی قیمت آهن آلات در سایت آیرومارت به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه نیز راهنمای خرید مشتریان خواهد بود.

با مراجعه به سایت می‌توان سبد کاملی از انواع مقاطع فولادی تهیه کرد. کافیست در صفحه اختصاصی هر مقطع نوع و میزان آن را مشخص و به سبد خرید اضافه کنید. در صورت نیاز برای تعیین نوع مقاطع مورد نیاز پروژه خود و تسهیل فرآیند خرید، مشاوره تلفنی آیرومارت را فراموش نکنید.

از سوی دیگر امکان پیگیری سفارش از انتخاب تا تحویل بار برای خریداران فراهم شده است. آیرومارت قصد دارد برای تسهیل هر چه بیشتر فرآیند خرید، در راستای آسان‌سازی پرداخت هزینه نیز مزایایی به مشتریان عرضه کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.iromart.com مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶، با مشاوران و کارشناسان فنی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا