سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ریلمی لقب سریع‌ترین برند در عرضه ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل به بازار را از آن خود کرد

داده‌های آماری استراتژی آنالتیکس نشان می‌دهد، ریلمی در مقایسه با سایر شرکت‌های تولید کننده موبایل در مدت زمان کوتاه‌تری توانسته ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل به بازار عرضه کند و لقب سریع‌ترین برند در این حجم عرضه را از آن خود کند.

شرکت تولید کننده چینی ریلمی از زمانی که در سال ۲۰۱۸ به عنوان زیر مجموعه شرکت اوپو معرفی شد، به سرعت در حال رشد است. در اواخر سال ۲۰۲۰ این شرکت به سریع‌ترین برند تجاری تبدیل شد که ۵۰ میلیون گوشی به بازار عرضه کرده است و رکورد جدیدی را ثبت کرد. اکنون کمتر از یک سال بعد این برند رکورد جهانی دیگری را به ثبت رساند. بر اساس گزارش استراتژی آنالتیکس، ریلمی اکنون تنها برند تجاری محسوب می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن ۱۰۰ میلیون گوشی موبایل به بازار عرضه کرده است.

ریلمی

طبق این گزارش، ریلمی برای افزایش تعداد محموله‌های خود از صفر به ۱۰۰ میلیون دستگاه فقط ۳۷ ماه زمان لازم داشته است. «نیل ماوستون» مدیر اجرایی استراتژی آنالتیکس عنوان می‌کند که ریلمی تنها برند تجاری محسوب می‌شود که طی ۲۵ سال گذشته موفق به انجام چنین کاری شده است. به عبارت دیگر این برند جوان حتی سریع‌تر از اپل، سامسونگ، نوکیا و شیائومی به این مهم دست پیدا کرده است.

علاوه بر این، گزارش عنوان می‌کند حضور ریلمی در کشور‌های چین و هند به شدت رشد داشته است. «مادو شث» مدیر ریملی در هند و اروپا اخیرا فاش کرده بود که حدود ۵۰ میلیون از کاربران گوشی‌های موبایل این شرکت از کشور هند هستند. علاوه بر این، ریلمی در حال حاضر سریع‌ترین برند در حال رشد چین نیز محسوب می‌شود. این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۱ رشد عظیم ۱۷۵ درصدی را در کشور خود به ثبت رسانده است. همچنین در همین بازه زمانی سهم بازار این برند در کشور هند حدود ۱۴ درصد بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا