سرور مجازی
اخبار آی تی

فراخوان جذب همکار و نیروی امریه در پژوهشکده علوم پایه کاربردی

به گزارش ایسنا، جذب نیروی همکار در پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی در دو ردیف 1- گروه نانوبیوفیزیک و 2- توسعه میادین نفت و گاز انجام می‌شود. نیروی متخصص نخبه، خلاق و کارآفرین (تمام‌وقت/ پاره‌وقت)، صاحب ایده تولید محصول در زمینه نانوبایوتکنولوژی، فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، از جمله ویژگی‌های متقاضیان در گروه نانوبیوفیزیک عنوان شده است.

نیروی متخصص مهندسی نفت به عنوان عضو هیأت علمی گروه پژوهشی توسعه میادین نفت و گاز، ‌دانش‌آموخته مقطع دکتری مهندسی نفت (گرایش مخازن و بهره‌برداری) از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، از جمله ویژگی‌های متقاضیان در گروه توسعه میادین نفت و گاز عنوان شده است. متقاضیان رزومه خود را با موضوع "جذب نیرو- شماره ردیف" به آدرس ایمیل sec.rias@acecr.ac.ir‌ ارسال کنند.

جذب نیروی امریه

پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی همچنین در نظر دارد در گروه‌های 1- توسعه میادین نفت و گاز: دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت (گرایش مخازن و بهره‌برداری) 2-بیوتکنولوژی صنعت و محیط: دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دارای مهارت، خلاقیت و نوآوری در رشته‌ مهندسی شیمی (گرایش بیوتکنولوژی و مهندسی فرآیند) 3- گروه نانو و بیوفیزیک: دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دارای مهارت، خلاقیت و نوآوری در رشته‌های مرتبط با نانو- بایوتکنولوژی، نیروی امریه جذب کند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی، متقاضیان مدارک خود شامل رزومه علمی، توصیه‌نامه از استاد راهنما و توانمندی‌های فردی را تا تاریخ 15 مرداد 1400 با موضوع "امریه-شماره ردیف" به آدرس ایمیل sec.rias@acecr.ac.ir‌ ارسال کنند.

جذب ایده

مرکز تجهیزات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی از صاحبان ایده که طرح توجیهی (بازار، مالی، فنی و اقتصادی) در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی دارند، دعوت می‌کند فرم مربوط را از آدرس yun.ir/m98axa دانلود و تکمیل نموده و با موضوع "مرکز تجهیزات" به آدرس ایمیل sec.beheshti@acecr.ac.ir ارسال کنند.

طرح‌هایی که تناسب بیشتری با موضوع فعالیت مرکز و امکانات موجود دارند، در اولویت خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22431941-021 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا