سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران: صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان این که صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است از مشترکان خواست تا در پایان هر ماه آن را پرداخت کنند.

«محمدرضا بیدخام» با اشاره به این که صورتحساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، هشدار داد برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب به صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین شده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰، سایت شرکت مخابرات ایران یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع پرداخت شود.

به گفته وی چنانچه قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان باشد یا در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از ۲۰ هزار تومان باشد، در صورت پرداخت نکردن صورتحساب در این دو شرایط، تلفن به صورت یکطرفه قطع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوال خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر این که چرا برخی درخواست‌های مردم برای انتقال خطوط تلفن ثابت با کندی انجام می‌شود، گفت: «تمام تلاش مجموعه مخابرات این است که خدمات در اسرع وقت ارائه شود، اما چون تعرفه‌های شرکت مخابرات مربوط به حدود ۱۲ سال پیش است امکان ارائه سرویس در زمان مقرر وجود ندارد و ما درخواست ترمیم تعرفه را از مسئولان داریم.»

او در ادامه به راهکار اندیشیده شده برای وصل مجدد تلفن مشترکان بدون مراجعه حضوری اشاره کرده و می‌گوید در صورتی که به علت پرداخت نکردن بدهی، خط تلفن مشترک، یکطرفه یا قطع شده است، برای تسریع در روند اتصال مجدد بهتر است مبلغ صورتحساب را از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ پرداخت کند تا تلفن مشترک خودکار وصل شود.

بیدخام در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا برای برخی مشترکان تلفن ثابت پیامک صورتحساب ارسال نمی‌شود، گفت:

«در سامانه مخابرات، تلفن همراه برخی مشترکان درج نشده است. از همین روی صورتحساب تلفن ثابت برای مشترک پیامک نمی‌شود. ما درخواست می‌کنیم افراد با استفاده از کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، تلفن همراه خود را وارد کنند تا صورتحساب ماهانه برای آن‌ها ارسال شود.»

مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران پیش از این نیز از مشترکان خواسته بود در صورت عدم نیاز به تماس با کشور‌های خارجی، جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، برای بستن صفر دوم در مکالمات بین الملل اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا