سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

بیل گیتس و همسرش بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک رسما از یکدیگر جدا شدند

زندگی مشترک «بیل گیتس»، هم‌بنیانگذار مایکروسافت و همسرش «ملیندا فرنچ گیتس» بعد از گذشت ۲۷ سال دوام نیاورد و آنها در دادگاه ایالت واشنگتن به پیمانی که در سال ۱۹۹۴ با یکدیگر بسته بودند، پایان داده و رسما از یکدیگر جدا شدند.

اواسط اردیبهشت‌ماه بیل گیتس با انتشار توییتی از تصمیم خود مبنی بر جدایی از همسرش خبر داد. در بخشی از توییت به این نکته اشاره شده بود که آنها بر این باورند که حضورشان در کنار یکدیگر به عنوان یک زوج، دیگر سازنده نیست و به عنوان یک زوج در مرحله بعدی زندگی نمی‌توانند به رشد یکدیگر کمک کنند.

اکنون بعد از گذشت سه ماه، این تصمیم به واقعیت تبدیل شد و آنها رسما در دادگاه عالی شهرستان کینگ در واشنگتن، به زندگی مشترک با یکدیگر پایان دادند.

جدایی بیل و ملیندا گیتس

بیل گیتس و ملیندا فرنچ گیتس از شناخته‌شده‌ترین زوج‌هایی بودند که با یکدیگر کار می‌کردند، به سفر می‌رفتند، در مصاحبه‌های مطبوعاتی شرکت می‌کردند و در رشد یکدیگر سهمی را برعهده داشتند. این روال برای ۲۷ سال در زندگی مشترک آنها به چشم می‌خورد و به همین دلیل خبر جدایی این زوج، برای بسیاری عجیب و باورکردنی نبود.

گفته می‌شود ظاهرا ملیندا گیتس از ارتباط شوهرش با «جفری اپستین»، یکی از سرمایه‌گذاران میلیاردر رضایت خاطر نداشته و همین مساله باعث شده است که اختلافاتی بین این زوج شکل بگیرد. به نظر می‌رسد این زوج سرشناس مدت‌ها برای حفظ روابط خود تلاش کرده بودند ولی در نهایت به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی‌توانند به زندگی مشترک ادامه دهند.

براساس مستندات مربوط به پرونده طلاق،‌ ظاهرا هیچ یک از طرفین درخواست تغییر نام نداده‌اند. موضوع جالب توجه دیگر آن است که علی‌رغم جدایی در زندگی زناشویی،‌ بیل و ملیندا توافق کرده‌اند به همکاری مشترک خود را در فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکاری ادامه بدهند. هرچند این احتمال وجود دارد که بعد از طلاق رسمی، این همکاری نیز چندان دوام نیاورد.

حاصل ازدواج بیل گیتس و ملیندا سه فرزند و بنیاد گیتس است که برای امور انسان دوستانه راه‌اندازی شده است. بنیاد گیتس در سال‌های فعالیت خود میلیاردها دلار برای امور بشردوستانه همچون درمان بیماری‌های عفونی و ترویج واکسیناسیون کودکان هزینه کرده است. این بنیاد به بهبود وضعیت زندگی مردم در سراسر جهان کمک می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا