سرور مجازی
zoomit

مودم‌های همراه نزتک با ۳ سال گارانتی تعویض هایپرسل

مودم همراه یک گجت محبوب و ضروری برای اکثر افراد جامعه است؛ اما باید پیش از خرید، تمام شرایط خود را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید بهترین مودم همراه به شغل شما، میزان مصرف روزانه‌تان، شرایط روزمره شما و… بستگی دارد. برای آشنایی بیشتر در‌ادامه همراه ما همراه باشید.

بهترین مودم برای گیم و بازی‌های آنلاین

فرقی ندارد که شما گیمر Dota2 باشید یا FIFA Soccer، بازهم تنها چیزی که نیاز دارید، پینگ پایین، Packet Loss کم، کاهش قطعی و سرعت آپلود زیاد است. به اینترنت خط تلفن اعتباری نیست؛ باوجوداین‌، یک مودم همراه با تمام این قابلیت‌ها برای شما مناسب است.

مودم 99C نزتک؛ بهترین مودم برای گیم و گیمرها

مودم 99C نزتک بهترین مودم جیبی برای گیمرهاست. برخی از دلایل این موضوع عبارت‌اند از:

  • اتصال به اینترنت ازطریق LAN
  • قابلیت دو سیم‌کارت
  • باتری قدرتمند ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی
  • سرعت آپلود زیاد

بهترین مودم همراه برای رانندگان اسنپ و تاکسی‌های اینترنتی

شما مدت زمان زیادی را در مسیر می‌گذرانید و ممکن است در هر ساعت از روز، در یک نقطه از شهر باشید. قطعاً برای سرویس‌های خود و مسیریابی‌های روزانه به اینترنت مناسبی نیاز دارید. یک مودم جیبی با پشتیبانی از باتری قدرتمند و بهره‌مندی از قابلیت استفاده به‌عنوان پاوربانک، می‌تواند انتخاب مناسبی ( یک تیر و دو نشان ) برای شما باشد.

مودم سیمکارتی 99B نزتک با قیمت ۱/۵ میلیون تومان برای شما بسیار مناسب است. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این مودم‌-روتر همراه با قابلیت استفاده به‌عنوان پاوربانک، یک روز کاری فوق‌العاده را دراختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین مودم همراه برای سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری

اگر ساعات بسیاری را در مسیر می‌گذرانید، احتمالاً مدتی به پریز برق دسترسی ندارید. پس شما به یک مودم همراه قدرتمند از‌لحاظ باتری نیاز دارید. همچنین، لازم است مودم جیبی شما در نقاط محدود و دچار مشکل ازنظر آنتن‌دهی، بازهم اینترنت لازم را دراختیارتان بگذارد.

برخورداری از اینترنت در جاده و مسیرهای برون‌شهری، قابلیتی بسیار خوشایند برای شما به‌شمار می‌رود. مودم 99C نزتک با قابلیت ریپیتری (تقویت آنتن‌دهی)، باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، قابلیت دو سیم‌کارت و قابلیت استفاده به‌عنوان پاوربانک، بهترین انتخاب برای شما است.

بهترین مودم جیبی برای کلاس‌های آنلاین

فرقی ندارد دانش‌آموز باشید یا دانشجو، در‌هر‌صورت به اتصال قوی و طولانی‌مدت و به‌صرفه نیاز دارید. مودم 77C نزتک به «مودم سیم‌کارتی دانشجویی» معروف است و دلیل این نام‌گذاری نیز، قیمت مناسب با وجود کاربری حرفه‌ای آن است؛ مودم همراه کوچک و سبک با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و آنتن‌دهی قدرتمند که در تمام مدت کلاس مجازی با شما همراه است و بهترین سرعت اینترنت را دراختیارتان قرار می‌دهد.

هایپرسل

بهترین مودم جیبی برای معلمان، استادان و…

شغل شما ایجاب می‌کند درمقایسه‌با بعضی از مشاغل، مدت‌زمان زیادی را به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. قطعاً شما به مودم همراه نیز برای رفت‌و‌آمدهای روزانه خود نیاز دارید؛ اما اکثراً در مکان‌های ثابتی به انجام امور خود می‌پردازید. با این اوصاف، مودم 99DX نزتک برای شما بهترین انتخاب است. این دستگاه علاوه‌بر بهره‌مندی از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، این قابلیت را دارد که به‌صورت مستقیم از برق شهری استفاده کند و بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی، بهترین سرعت اینترنت را دراختیار شما قرار دهد.

به‌بیان ساده، می‌توانید هر زمان که ممکن بود، مودم را به‌صورت مستقیم به برق شهری متصل کنید و هر زمان که ممکن نبود، از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دستگاه استفاده کنید. این دستگاه به شما این اطمینان‌خاطر را می‌دهد که به‌جای خرید یک مودم همراه برای خارج از منزل و خرید یک مودم ثابت برای داخل منزل، به این مودم همراه-رومیزی تکیه کنید و بدون هیچ محدودیتی، پرسرعت‌ترین اینترنت را دراختیار داشته باشید. همچنین، هنگام کلاس‌های آنلاین خود، جلسات مهم اینترنتی و‌… نگران قطعی برق و… نباشید.

بهترین مودم همراه چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب بهترین مودم میان تمام برندهای موجود در بازار بسیار آسان است. بهترین مودم جیبی باید علاوه‌بر مهم‌ترین قابلیت‌های یک مودم، این چند ویژگی را نیز داشته باشید:

گارانتی معتبر

دست‌کم قرار است چند سال از مودم همراه خود استفاده کنید و مهم‌ترین قسمت بعد از خرید یک مودم همراه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن است. گارانتی تعویض بی‌قید‌و‌شرط مودم‌های نزتک به‌مدت سه سال برعهده شرکت هایپرسل است. هایپرسل با شعار «بهترین همراه و پشتیبان» و با وجود شبکه مشتریان گسترده خود در سراسر ایران، بهترین خدمات پس از فروش مودم‌های نزتک را دراختیار شما قرار می‌دهد.

رجیستری در سامانه همتا

تمام مودم‌های همراه سیم‌کارتی به پشتیبانی از اپراتورهای داخلی نیازمند هستند و طبق مصوبه سال اخیر همتا، تمامی دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور باید در سامانه همتا رجیستر شده باشند و به‌صورت قانونی در بازار ایران به‌فروش برسند. مودم‌های نزتک نیز در هر چهار مدل 99C ،‌99B ،‌77C و 99DX در سامانه همتا رجیستر شده هستند و خیال کاربران را از این بابت کاملاً راحت کرده‌اند.

پشتیبانی از اپراتورها

بسیاری از مودم‌های همراه موجود در بازار ایران، تنها از سیم‌کارت یک اپراتور داخلی پشتیبانی می‌کنند؛ اما مودم‌های نزتک با پشتیبانی از اپراتورهای همراه‌اول، ایرانسل، رایتل و شاتل هیچ محدودیتی از این نظر برای کاربران قائل نشده است. حتی در مودم دو سیم‌کارت 99C نزتک نیز می‌توانید هم‌زمان دو سیم‌کارت از دو اپراتور مجزا را داخل مودم قرار دهید و بهترین سرعت اینترنت را از هر اپراتور دریافت کنید.

هایپرسل

خرید مودم‌های نزتک با گارانتی سه‌ساله هایپرسل

برای خرید مودم های نزتک می‌توانید ازطریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر ازجمله دیجی‌کالا، ایمالز، ترب، آی‌تی بازار و‌… اقدام کنید. همچنین برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی رسمی هایپرسل و خرید حضوری، می‌توانید با شماره ۸۱۰۶۳-۰۲۱ شرکت هایپرسل تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی مودم‌ها و دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، به وب‌سایت هایپرسل مراجعه کنید.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا