سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سامسونگ امکان رزرو گلکسی زد فولد ۳ را پیش از رونمایی رسمی برای کاربران فراهم کرد

حدود ۱۰ روز مانده به مراسم آنپکد بعدی که در آن از محصولات جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد، این شرکت صفحه‌ای را در وب‌سایت خود ایجاد کرده تا به مصرف‌کنندگان اجازه رزرو گلکسی زد فولد ۳ را بدهد.

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت سامسونگ، کسانی که گلکسی زد فولد ۳ را رزرو می‌کنند، حداکثر ۱۰۰ دلار برای تعویض گوشی‌های قدیمی با این محصول جدید تخفیف می‌گیرند و از سرویس یک ساله +Samsung Care به ارزش ۱۵۵ دلار بهره‌مند می‌شوند. به‌علاوه، سامسونگ پیشنهاد ویژه‌ای را به رزروکنندگان ارائه می‌کند تا بتوانند در دوره پیش‌خرید محصولات گلکسی را تهیه کنند.

سامسونگ برای تبلیغ گلکسی زد فولد ۳ در وب‌سایت خود نقل‌قول‌هایی را درباره نسل فعلی این گوشی تاشو ارائه کرده که از شبکه‌های اجتماعی این شرکت برداشته شده‌اند. برای مثال در یکی از این پیام‌ها توییتی از کاربری به نام BowzerJoe دیده می‌شود که می‌گوید پس از تجربه گوشی تاشوی سامسونگ دیگر هرگز نمی‌خواهد گوشی عادی داشته باشد.

رزرو گلکسی زد فولد ۳

پیام بعدی از کاربری در وب‌سایت ردیت به نام flamo-damo است که می‌گوید: «این بدترین موبایلی است که تاکنون داشته‌ام. با این گوشی مردم همیشه مزاحمم می‌شوند.» البته سامسونگ طبیعتا در این‌جا از جنبه منفی این نقل‌قول را نیاورده و می‌خواهد نشان دهد که وقتی کسی گوشی تاشوی این شرکت را تهیه می‌کند، به مرکز توجه هر جمع و گروهی تبدیل می‌شود.

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا نمایشگر داخلی ۷.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی باز هم از نوع سوپر امولد خواه داشت. این گوشی با اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

دوربین سه‌گانه این دستگاه در قاب عقب از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض میزبانی می‌کند. در بخش سلفی هم احتمالا یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر کار گذاشته می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا