سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

انتشار اطلاعاتی از شارژر بی‌سیم مغناطیسی ریلمی: باریک‌تر و سریع‌تر از مگ‌سیف اپل

شرکت ریلمی قصد دارد اولین گوشی اندرویدی خود با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی «مگ‌دارت» را در تاریخ ۱۲ مرداد به بازار عرضه کند. اکنون پوسترهای تبلیغاتی جدیدی از این فناوری منتشر شده که به ضخامت و سرعت آن اشاره می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ریلمی، «مادو شث» در شبکه اجتماعی توییتر دو پوستر جدید از شارژر بی‌سیم مغناطیسی مگ‌دارت منتشر کرده است که به نظر می‌رسد اشارات ریزی به شرکت اپل و «مگ‌سیف» ۱۵ واتی آن دارد. در این پوسترها عنوان شده که فناوری مگ‌دارت شرکت ریلمی نازک‌تر و ۴۴۰ درصد سریع‌تر خواهد بود. اگرچه ریلمی مبنای این مقایسه را مشخص نکرده، اما مگ‌سیف اپل تنها جایگزین آن محسوب می‌شود، بنابراین واضح است که ریلمی فناوری خود را با اپل مقایسه کرده است.

شارژر بی‌سیم

واخر ماه گذشته تصاویری از شارژر بی‌سیم مغناطیسی ریلمی منتشر شده بود که طراحی آن را نشان می‌داد. اکنون برای اولین بار تصاویر این فناوری منتشر شده و علاوه بر نسخه‌های ارائه شده در گذشته اکنون نسخه نازک‌تر آن نیز دیده می‌شود. با این وجود انتظار نمی‌رود که ۴۴۰ درصد سرعت شارژ سریع‌تر برای نسخه کوچک طراحی شده باشد و به احتمال زیاد شارژر بزرگتر از این ویژگی ریلمی بهره خواهد برد.

ارائه چنین فناوری شارژ بی‌سیمی برای شرکت ریلمی یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود زیرا هیچ شرکت دیگری هنوز نتوانسته به چنین سرعت شارژی دست پیدا کند. هم اکنون شیائومی تنها شرکتی است که توانسته به شارژ سریع ۸۰ وات دست پیدا کند و سایر رقبای این دو شرکت مانند هواوی و اوپو فقط به گزینه‌های ۵۰ وات محدود شده‌اند.

شارژر بی‌سیم

با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که به زودی جزئیات رسمی بیشتری از فناوری جدید و در حال توسعه ریلمی منتشر شود و همچنین این گزارش ممکن است نشان‌دهنده برنامه‌های ریلمی برای عرضه گوشی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا