سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

تصاویر زنده ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک افشا شد

سامسونگ نسل بعدی ساعت هوشمندش را تحت سری گلکسی واچ ۴ در مراسم آنپکد بعدی رونمایی می‌کند. این رویداد در ۲۰ مردادماه برگزار خواهد شد. از هفته‌های گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی درباره آن‌ها هستیم و حالا تصاویر زنده گلکسی واچ ۴ کلاسیک به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

طبق تصاویر به نظر می‌رسد که مدل کلاسیک گلکسی واچ ۴ در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در بازار عرضه خواهد شد. این دو رنگ دقیقا رنگ‌هایی هستند که در رندرها دیده بودیم. طبق تصاویر اخیر، ساعت کلاسیک دارای یک قاب چرخشی و دو دکمه در سمت راست خود خواهد بود. متاسفانه این تصاویر اطلاعاتی درباره رابط کاربری این ساعت هوشمند در اختیارمان قرار نمی‌دهد.

با وجود چنین موضوعی، چند روز پیش ویدیوهایی از رابط کاربری ساعت هوشمند جدید سامسونگ افشا شد و تا حدودی ما را با Wear OS 3 آشنا کردند.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

طبق گزارش‌های قبلی، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک در سه سایز ۴۲، ۴۴، و ۴۶ میلی‌متری معرفی خواهد شد. این ساعت چیپست اگزینوس W920 و رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی خواهد داشت.

مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی این ساعت رابط کاربری آن یعنی Wear OS جدید خواهد بود که با همکاری گوگل، سامسونگ و فیت‌بیت توسعه داده شده است. ساعت‌های گلکسی واچ ۴ سرنوشت این رابط کاربری را برای ساعت‌های هوشمند مشخص می‌کنند.

رویداد آنپکد پیش روی سامسونگ در ۲۰ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد سامسونگ احتمالا از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی خواهد کرد. همچنین در کنار گوشی‌های خود، سامسونگ ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ و هندزفری گلکسی بادز ۲ را هم معرفی می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا