سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

هزاران نفر از سامسونگ می‌خواهند در نیمه اول ۲۰۲۲ از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی کند

بیش از ۱۵ هزار طرفدار گوشی‌های سری نوت با امضا دادخواستی آنلاین از سامسونگ می‌خواهند در نیمه اول ۲۰۲۲ نسل جدید گلکسی نوت را روانه بازار کند.

برای اولین بار در یک دهه اخیر، سامسونگ امسال از گوشی گلکسی نوت جدیدی رونمایی نمی‌کند و طرفداران این فبلت مسلما از چنین تصمیمی خوشحال نیستند. گوشی‌های نوت طرفداران پروپاقرص زیادی دارند و معمولا این افراد به سراغ گوشی‌های جدید نمی‌روند.

سامسونگ امسال از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی نمی‌کند و بجای چنین محصولی، روی گوشی‌های تاشو تمرکز می‌کند و البته قلم S Pen را به دستگاه‌های بیشتری می‌آورد. پس از اینکه پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی S21 اولترا اضافه شد، حالا باید منتظر پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از این قلم باشیم، دستگاهی که ۲۰ مرداد رسما معرفی می‌شود.

به همین دلیل طرفداران سری نوت با امضای دادخواستی آنلاین از سامسونگ می‌خواهند که این گوشی‌ها را به بازار برگرداند. آن‌ها خواستار رونمایی از چنین محصولی در نیمه اول ۲۰۲۲ هستند، اما رونمایی از سری نوت جدید در چنین تاریخی برای کره‌ای‌ها ممکن نیست.

سامسونگ در نیمه اول سال از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S رونمایی می‌کند و در نیمه دوم سال نوبت به سری نوت می‌رسد. بنابراین اگر کره‌ای‌ها بخواهند به درخواست کاربران پاسخ مثبت دهند، باید بجای گلکسی S22 از نسل جدید گوشی نوت در نیمه اول ۲۰۲۲ رونمایی کنند.

این احتمال وجود دارد که در نیمه دوم ۲۰۲۲ سامسونگ از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی کند تا علاقه‌مندان به این محصولات را خوشحال کند. البته در صورتی که کاربران از قلم S Pen برای گلکسی زد فولد ۳ استقبال کنند و البته این قلم توسط تمام گوشی‌های سری گلکسی S22 پشتیبانی شود، شاید کره‌ای‌ها دیگر برنامه تولید گلکسی نوت جدید را دنبال نکنند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند، اما طرفداران گلکسی نوت منتظر رونمایی از نسل جدیدش هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا