سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مقایسه گوشی‌های سری هواوی P50 با پرچمدارهای رقیب

هواوی بالاخره امروز از جدیدترین پرچمدارهایش تحت سری P50 رونمایی کرد، اما این گوشی‌های هوشمند چه تفاوت‌هایی با گوشی‌های رقیب دارند؟ برای پاسخ به این سوال سری هواوی P50 را با رقبا مقایسه می‌کنیم.

جدیدترین گوشی‌های هواوی مشخصات فنی قدرتمندی دارند و به دوربین‌های باکیفیتی مجهز شده‌اند. سری P50 برخلاف نسل قبلی‌اش در دو مدل روانه بازار می‌شود که به پردازنده‌های ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده‌اند. این گوشی‌های هوشمند دیگر سیستم عامل اندروید ندارند و به سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی مجهز شده‌اند و از سرویس‌های موبایلی این کمپانی موسوم به HMS هم استفاده می‌کنند.

گوشی‌های سری P50 به نمایشگر OLED باکیفیتی مجهز شده‌اند که از رفرش ریت بالا بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت این پرچمدارها زیر نمایشگر آن‌ها تعبیه شده است. جدیدترین پرچمدارهای هواوی از شبکه ۵G پشتیبانی نمی‌کنند و تنها در نسخه ۴G وارد بازار می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم سری هواوی P50 را با رقبا مقایسه کنیم.

نسخه استاندارد این سری یعنی P50 در رده گوشی‌های سامسونگ گلکسی S21، شیائومی می ۱۱ و آیفون ۱۲ قرار می‌گیرد که مقایسه آن‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مقایسه سری هواوی P50

هواوی P50 پرو در بازار باید با گلکسی S21 پلاس سامسونگ، شیائومی می ۱۱ پرو و آیفون ۱۲ پرو اپل رقابت کند. در جدول زیر به تفاوت‌های این پرچمدارها پی می‌برید:

مقایسه سری هواوی P50

همانطور که در جداول بالا مشاهده می‌کنید، روی کاغذ تفاوت چندانی میان پرچمدارهای هواوی و محصولات رقیب وجود ندارد، با این حال گوشی‌های سری P50 نه تنها از شبکه ۵G پشتیبانی نمی‌کنند، به سیستم عامل اندروید هم مجهز نشده‌اند.

نظر شما درباره پرچمدارهای جدید هواوی و عملکردشان در برابر رقبا چیست؟ آیا گوشی‌های سری هواوی P50 می‌توانند با سیستم عامل هارمونی و مشخصات فنی قدرتمند به موفقیتی در بازار دست پیدا کنند یا محکوم به شکست از رقبای اندرویدی و آیفون هستند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا