سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سئو روز: آموزش سئو دانش پولدار شدن در کسب ‌وکار اینترنتی است

قبل آنکه به دنبال آموزش سئو آن هم به صورت رایگان و حرفه ای باشید باید مراحل آن را بدانید ، یادگیری مراحل انجام دادن برای بهینه سازی یا سئو سایت مهم است، چون باید یاد بگیرید چگونه و از کجا باید شروع کنید تا سئوی هر چه بهتری را برای سایت خود انجام دهید.

سئو علم سختی برای یادگیری نیست و تنها چیزی که نیاز داره اشتیاق و اختصاص زمان کافی برای درک تمام مفاهیم آن است. مراحل لازم برای دنبال کردن استانداردهای Google، Yahoo و Bing بسیار آسان است.

برای آموزش سئو نیازی به داشتن علم کامپیوتر یا مدرک دانشگا هی در زمینه بازاریا بی نیست. البته اطلاعات زیادی در مورد سئو و نحوه عملکرد فرایند بهینه سازی وجود داره که باید بیاموزین، و این حجم از مطالب در ابتدا می تونه طا قت فرسا باشه.

اما، اگه آن رو گام به گام دنبال کنین و از یک استرا تژی یادگیری ساختاری یا یک برنامه یادگیری پیروی کنین، همه چیز معنا پیدا می کنه و کل روند آسان تر میشه. یک برنامه یادگیری تمرکز شما رو بر جنبه های مهم سئو حفظ کرده و به شما کمک می کنه تا مهارت ها و دانش خود رو به تدریج و همزمان با پیشرفت خود بسازین.

در بالا ذکر شده که یکی از کارآمدترین روشها برای آموزش هر چه سریعتر SEO، رعایت یک برنامه یادگیری است و در ادامه مثالی از این برنامه یادگیری آورده شده.

بنابراین، اگه می خواهید یاد بگیرین که چگونه سئو رو به صورت خودکار انجام بدین، این ۷ مرحله رو دنبال کنین:

  1. با نحوه کار موتورهای جستجو آشنا بشین
  2. نقش سئو در بازاریابی دیجیتال رو درک کنین
  3. کلمات و اصطلاحات کلیدی در زمینه سئو رو یاد بگیرین
  4. در مورد فرایندهای مختلف سئو اطلاعات کسب کنین
  5. درباره کلمات کلیدی و روند تحقیق کلمات کلیدی بیشتر بیاموزین
  6. یاد بگیرین چگونه عملکرد SEO رو اندازه گیری کنین
  7. کار در زمینه سئو رو آغاز کنین

حامد مهدی زاده مدیر سئو روز با دیدن شرایط مذکور وظیفه خود دانسته تا دست به کار بشه و معتبرترین مطالب آموزشی در زمینه سئو رو فراهم کنه.

این مطالب آموزشی حاصل سالها تجربه در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است. سئوروز سعی کرده با تکیه بر جدیدترین روشهای آموزش مجازی، بستری رو فراهم کنه تا بتوان در کمترین زمان ممکن، آموزش کاملی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت دریافت کرد.

سئو روز یکی از با سا بقه‌ ترین مجموعه ‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران است. این مجموعه از یک دهه پیش کار خود را شروع کرده است. آموزش سئو در سئوروز رایگان میباشد، ارائه مطالب و آموزشهایی که نمونه خارجی و ایرانی ندارد. هدف سئو روز، علاوه بر ارائه و انجام خدمات سئو، ارائه مقالات حرفه ای آموزش سئو به روز و متفاوت و ناب و پخته و بومی و حرفه ای حاصل از تجربه و به دور از کلیشه گویی و حرف های تکراری است.

سئو روز یکی از با تجربه ‌ترین ‌ها در زمینه خدمات بازاریابی آنلاین است. چرا که آکادمی سئو روز تاکنون بیش از ۲۵۰۰ پروژه حرفه‌ای را در ایران و خارج از ایران اجرا کرده است.

سئو روز چند وقتی است که کار خود را با کادری جدید به صورت تخصصی‌تر پیگیری می‌کند. اعضای جدید مهندسینی کاملاً حرفه‌ای در بخش‌ های مختلف دیجیتال مارکتینگ می‌باشند.

آکادمی سئو روز در زمینه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ شامل: ایمیل مارکتینگ، گوگل ادز، تبلیغات اینترنتی حرفه‌ای فعالیت دارد.

به علاوه، یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه طراحی بی ‌نظیر انواع سایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان است. از جمله کسب‌وکارهایی که برای رشد در حیطه کاری خود به وب‌ سایت نیاز دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، کلینیک‌ها و مراکز درمانی و توانبخشی، ادارات و شرکت‌ها، تیم‌های ورزشی، موسسات فرهنگی هنری، آژانس‌های گردشگری و تفریحی.

خدمات سئو در سئو روز شامل: خدمات سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت می‌شود.

خدمات سئو داخلی سایت مثل: تعیین استراتژی برای کلمات کلیدی، تولید محتوای با کیفیت و هدفمند، لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی و طراحی حرفه‌ای نقشه سایت است.

از جمله خدمات سئو خارجی سایت در سئو روز نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:

خرید بک ‌لینک ، استراتژی هدفمند شبکه ‌های اجتماعی داخلی و خارجی (همچون اینستاگرام)، استراتژی پیشرفته کانال‌ های اشتراک‌گذاری فیلم و استراتژی حرفه‌ای سوشال بوک مارکینگ.

آموزش رایگان سئو در سئو روز

به گفته حامد مهدی‌زاده، سئو به معنای شروع درآمد از کسب ‌و کار خود در اینترنت است.

در واقع، سئو (SEO) مجموعه‌ای از کارها است که در داخل و خارج سایت برای بهبود وضعیت وب‌ سایت شما در لیست نتایج گوگل انجام می‌شود.

درنتیجه، مخاطبین بیشتری سایت شما را دیده و جذب تجارات شما می‌شوند.

شما باید ابتدا تصمیم خود را بگیرید!!! اینکه خودتان می‌خواهید کارهای سئو سایتتان را انجام دهید و یا اینکه کارهای سئو را به یک تیم با تجربه بسپارید.

اگر می‌خواهید کارهای سئو را خودتان انجام دهید، باید بدانید که فرآیند آموزش سئو کمی طولانی است.

با این وجود، حتی اگر می‌خواهید کارهای سئو سایت خود را به یک مجموعه خدمات سئو بسپارید، باز هم باید در مورد مفاهیم مختلف سئو آموزش ببینید.

به طور میانگین یادگیری سئو در حد مبتدی، بین ۱ تا ۳ ماه زمان لازم دارد.

یادگیری حرفه‌ای سئو به زمان بیشتری نیاز دارد. به طور میانگین بین ۶ تا ۱۸ ماه برای آموزش پیشرفته سئو زمان نیاز است.

با این حال، رشد و پیشرفت در یاگیری سئو بستگی دارد به علاقه شما و میزان وقتی که برای یادگیری سئو در نظر می‌گیرید.

انواع آموزش‌های SEO در سئو روز آکادمی

تمامی آموزش‌های موجود در سئو روز آکادمی به صورت رایگان عرضه می‌شود. آموزش SEO از صفر تا صد توسط حامد مهدی زاده متخصص سئو، مدیر سئو روز آموزش داده میشود.

همچنان که گفته شد، چند ماهی است که این مجموعه با تلاش مضاعف مشغول تهیه جدیدترین آموزش‌های روز دنیا هستند. در این آکادمی بیش از صدها آموزش در زمینه دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. آموزش‌های جامع این مجموعه موارد زیر را در بر می‌گیرد:

آشنایی با عملکرد های جدیدترین الگوریتم ‌های گوگل

یادگیری جامع کار با وردپرس

آموزش مهم‌ترین افزونه ‌های وردپرس

تدریس کامل کار با جوملا

آموزش اختصاصی انتخاب کلمات کلیدی کسب‌وکارهای مختلف

آموختن چگونگی تولید محتوا به شیوه روز دنیا

فراگیری نکات کلیدی در سئو داخلی سایت (one-page)

یادگیری سئو محلی (لوکال) به شیوه اصولی

آموزش حرفه‌ای سئو تکنیکال (فنی)

تدریس نکات طلائی در سئو خارجی سایت (of-page)

آموزش کاربردی سئو شبکه‌ های اجتماعی

جدیدترین آموزش‌های روز دنیا در مورد استفاده از تکنیک‌های کلاه خاکستری (gray hat) در سئو سایت

یادگیری نحوه کار با حرفه‌ای‌ترین ابزارهای آنالیزکننده سئو سایت

آموزش‌های کلیدی نحوه سئو سایت‌ های پزشکی، فروشگا هی، گردشگری و….

سخن پایانی

سئو دانش پولدار شدن در کسب ‌وکار اینترنتی است. علم سئو، علم و تکنولوژی تازه‌ای بوده که روز به روز در حال پیشرفت است. بنابراین، تفاوتی نمی‌کند که مبتدی هستید یا حرفه‌ای، شما در هر وضعیتی که هستید به آموزش نیاز دارید.

سئو روز یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین شرکت ‌های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ در ایران است. این مجوعه سال‌هاست که مطالب ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف خدمات سئو و طراحی سایت ارائه می‌کند.

همچنان که گفته شد تمامی آموزش‌ها رایگان است.

برای دریافت خدمات و آموزش‌های جامع و رایگان سئو، می‌توانید به وب ‌سایت سئو روز به نشانی www.seorooz.net مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا