سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

رویداد هلدینگ هزاردستان برای معرفی شرکت سرمایه‌گذاری جوانه برگزار می‌شود

هلدینگ هزاردستان (مالک کافه بازار و بلد و دیوار) به زودی و در رویدادی آنلاین، فعالیت‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاری شرکت جوانه را معرفی خواهد کرد. بخشی از برنامه این رویداد که پنج‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، به برنامه‌های شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر جوانه برای ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری جدید اختصاص خواهد یافت.

هلدینگ هزاردستان که کار خود در فضای استارتاپی ایران را از یک دهه گذشته و با تأسیس شرکت کافه‌بازار شروع کرده، در حال حاضر شامل گروه شرکت‌های دیوار، کافه‌بازار، بلد، ستون، فانوس و چند شرکت زیرمجموعه دیگر می‌شود.

این شرکت هلدینگ که تا حالا با تمرکز بر صنعت تکنولوژی و آی‌تی فعالیت داشته، از اواخر سال ۹۹ با هدف رشد زنجیره ارزش این شرکت‌ها و حمایت از ایده‌های نوآورانه در فضای استارتاپی، تصمیم به راه‌اندازی شرکتی در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر گرفت که «جوانه» نام نهاده شد.

هزاردستان

در همین رابطه هزاردستان هفته آینده و در رویدادی آنلاین، قصد آن دارد که فعالیت‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاری شرکت جوانه را معرفی کرده و از اهداف خود برای راه‌اندازی این شرکت بگوید. این رویداد با حضور اعضای کمیته سرمایه‌گذاری و اعضای مؤثر این شرکت روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، ساعت ۱۱ صبح از طریق سایت ایوند و به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

شرکت جوانه اعلام کرده است که با هدف تشویق، حمایت و جذب افراد مؤثر و متعهد با ایده‌های نوآورانه، در این رویداد برنامه‌های سرمایه‌گذاری جدیدی در نظر گرفته تا تعامل بین سرمایه‌گذارن فعال و ایده‌پردازان و کارآفرینان حوزه استارتاپی را قوت بخشد.

گفتنی است در این رویداد حسام آرمندهی، مجید رضوی، مهدی امیری، شهرام شاهکار و نیما نامداری از مدیران ارشد گروه شرکت‌های هزاردستان حضور خواهند داشت. برای ثبت نام و حضور در این رویداد آنلاین، می‌توانید همین حالا به وبسایت ایوند مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا