سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

پیکاپ شش چرخ آپوکالیپس وارلرد بر مبنای رم TRX رونمایی شد

استارتاپ آمریکایی آپوکالیپس (Apocalyps Manufacturing) از یک محصول فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز رونمایی کرد. این خودرو در واقع همان پیکاپ پر سر و صدای رم TRX است که به محور سوم تجهیز شده و مثل مرسدس G63 AMG 6×6 اینک شش چرخ دارد. آپوکالیپس این پروژه جذاب را Warlord (به معنای خدای جنگ) نامگذاری کرده و برای آن ۲۵۰ هزار دلار قیمت تعیین کرده است.

پیکاپ تنومند آپوکالیپس روی رینگ‌های ۱۸ اینچی و تایرهای ۳۷ اینچی حرکت می‌کند؛ اما در صورت علاقه مشتریان می‌توانند با پرداخت ۲,۲۰۰ دلار به استارتاپ فلوریدایی آن را با تایرهای غول‌پیکر ۴۰ اینچی سفارش دهند. این پیکاپ در حالت استاندارد یک تایر زاپاس را نیز در قسمت بار خود دارد.

دوربین حرارتی دیگر آپشن جالب آپوکالیپس وارلرد است. این آپشن با پرداخت ۵,۲۰۰ دلار قابل سفارش است. در صورت پرداخت هزار دلار دیگر می‌توان این هیولای شش چرخ را به نورپردازی LED زیر اتاق نیز تجهیز کرد تا هنگام دور دورهای شبانه جلوه خاصی داشته باشد!

با وجود اضافه شدن محور سوم، تغییر خاصی در زیر کاپوت رخ نداده و نیروی وارلرد توسط همان موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ رم TRX استاندارد تامین می‌شود. این موتور V8 موسوم به Hellcat قدرتی برابر با ۷۰۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۸۸۰ نیوتن متر دارد و نیروی تولیدی آن از طریق گیربکس هشت سرعته خودکار به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود.

در رابطه با شتاب این پیکاپ خاص حرفی به میان نیامده، اما با توجه به ثابت باقی ماندن خروجی پیشرانه از یک سو و اضافه شدن محور سوم از سوی دیگر که طبیعتا افزایش وزن را در پی دارد، صفر تا صد آن کندتر خواهد بود. برای مقایسه بد نیست بدانید TRX استاندارد صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را در عرض ۴.۵ ثانیه محقق می‌کند.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم برای وارلرد قیمتی برابر با ۲۵۰ هزار دلار تعیین شده، رقمی که نصف قیمت مدل G63 6×6 در زمان عرضه است. ناگفته نماند آپوکالیپس قبلا پروژه مشابهی را روی جیپ گلادیاتور نیز اجرا کرده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا