سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

چگونه برای سایت درگاه پرداخت واسط بگیریم؟

یکی از دغدغه کسب و کارهای آنلاین برای آغاز فروش و ایجاد تراکنش در سایت، انتخاب درگاه اینترنتی است. انتخاب یک درگاه پرداخت مطمئن یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در پیش دارید. چرا که در صورت انتخاب یک درگاه پرداخت نامناسب احتمالا مشتریان زیادی را از دست دهید. تصور کنید مشتری در صفحه پرداخت دقایق طولانی منتظر می‌ماند تا اتصال درگاه پرداخت اینترنتی به بانک انجام شود. در این شرایط احتمالا تا باز شدن صفحه پرداخت، اگر چند ثانیه بیشتر منتظر بماند، صفحه پرداخت را برای همیشه بسته و دیگر سفارشی از سایت شما ثبت نخواهد کرد.

در صورتی که به دنبال یک روش پرداخت سریع و راحت برای کسب و کارتان هستید، و می‌خواهید مشتریان‌تان در انتظار اتصال درگاه پرداخت به بانک نمانند و علاوه بر این، از یک پشتیبانی قوی و حرفه‌ای برخوردار شوید، انتخاب درگاه پرداخت واسط گزینه مناسبی است.

درگاه پرداخت واسط چیست ؟

در صورتی که می‌خواهید کسب و کارتان را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز کنید، انتخاب درگاه پرداخت واسط گزینه مناسبی برای شما است. خوبی درگاه واسط این است که علاوه بر درگاه پرداخت از سرویس‌ها و امکانات جانبی بسیار زیاد دیگری نیز برای مدیریت امور پرداختی کسب و کارتان بهره مند می‌شوید.

شرکت های ارائه دهنده‌ی درگاه‌ پرداخت واسط، که پرداخت یار نامیده می‌شوند، واسطه بین مشتریان درگاه پرداخت و شرکت‌های پی اس پی هستند. درگاه‌های واسط این مزیت را دارند که با راحت‌تر کردن میزان دسترسی مردم به خدمات پرداخت، کار کسب و کارها را راحت کنند. از جمله این خدمات تقسیم وجوه، پلاگین‌های آماده و مستندات فنی، سرویس‌های پرداخت جانبی و … می‌توان نام برد. در حالی که ارائه این سرویس‌ها و سایر خدمات پرداخت از سمت یک درگاه پرداخت بدون کارمزد عملا امکان پذیر نیست. همچنین با دریافت درگاه پرداخت واسط این امکان وجود دارد که از افزونه‌ها و ماژول‌هایی استفاده کرد که به بهتر کردن تجربه کاربری در سایت‌ کمک کند.

زمانی که به تازگی کسب و کارتان را آغاز می‌کنید، معمولا درگیر شدن با شرایط پیچیده اداری و مجوزها علاوه بر اینکه کارتان را سخت می‌کند، فروش‌تان را نیز به تعویق می‌اندازد. در این شرایط درگاه های واسط با ارائه خدمات پرداخت به کسب و کارها کار آن‌ها را راحت کردند.

با انتخاب درگاه پرداخت واسط ، در کمتر از چند دقیقه بعد از احراز هویت، درگاه پرداخت فعال می‌شود. ضمن اینکه برای دریافت این درگاه نیازی به مجوز ندارید. تسویه حساب در درگاه واسط، با سرویس‌های جانبی زیادی همراه است که فرایند تسویه را برایتان راحت‌تر می‌کند. نصب درگاه پرداخت اینترنتی واسط نیازی به علم برنامه نویسی ندارد و به راحتی انجام می‌شود. ضمن اینکه در هر لحظه می‌توانید امکان گزارش گیری لحظه‌ای از تراکنش‌ها داشته باشید.

ویژگی‌ های درگاه پرداخت واسط ، درگاه پرداخت محبوب کسب و کارها

با وجودی که درگاه واسط یک درگاه پرداخت رایگان نیست اما در کنار خدمات و سرویس‌های فوق العاده‌ای که دارد، برای کسب و کارها به صرفه‌تر است. از جمله ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دریافت سریع درگاه پرداخت در کمتر از چند ساعت
  • عدم نیاز به نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای پیچیده
  • دارای افزونه و ماژول‌های متنوع برای انواع کسب و کارها
  • تسویه حساب روزانه
  • پشتیبانی قوی
  • بدون نیاز به دانش فنی

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی واسط برای سایت چیست ؟

برای دریافت بهترین درگاه پرداخت واسط برای کسب و کارتان، علاوه بر کارمزد پرداخت یار، بایستی خدمات و سرویس‌های ارائه شده و پشتیبانی درگاه پرداخت واسط را در نظر بگیرید. از جمله ویژگی‌های یک درگاه پرداخت خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیشترین نرخ تراکنش موفق به دنبال اتصال سریع
  • کاربر پسند و سازگار با تمام صفحه نمایش‌ها
  • امینت فوق العاده
  • پشتیبانی سریع و همه روزه
  • دارای سیستم اعلان لحظه ای
  • ارائه پلاگین‌ها و سرویس‌های مود نیاز

در صورتی که قصد دریافت یک درگاه پرداخت واسط خوب را دارید، بایستی خدماتی همچون موارد زیر را از درگاه پرداخت انتظار داشته باشید. مواردی همچون :

  • قابلیت راه اندازی چندین درگاه برای هر کسب و کار
  • قابلیت تسهیم مبالغ پرداختی بین حساب‌های پذیرنده
  • قابلیت دریافت پلاگین و افزونه‌های متعدد

زیبال به عنوان یکی از محبوب‌ترین درگاه های پرداخت واسط، از جمله درگاه‌هایی است که از پشتیبانی فنی قوی برخوردار است. علاوه بر این، سرویس‌ها و خدماتی که شرکت پرداخت یار زیبال ارائه می‌دهد، باعث شده تا کسب و کارهای زیادی این پرداخت یار را برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی خود انتخاب کنند. با دریافت این درگاه پرداخت می‌توانید به مدت ۴۵ روز به صورت رایگان و بدون کارمزد درگاه سایت خود را تست کنید. همچنین با انتخاب درگاه پرداخت واسط زیبال، می‌توانید در کنار درگاه پرداخت از سایر راهکارهای نوین پرداختی همچون سرویس تسهیم و .. نیز بهره مند شوید. برای اطلاع بیشتر از خدمات زیبال به zibal.ir مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا