سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گلکسی S21 FE احتمالا در مراسم ۲۰ مرداد سامسونگ معرفی نمی‌شود

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد (۱۱ آگوست) مراسم بزرگی را برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش برگزار خواهد کرد که ظاهرا گلکسی S21 FE جایی در آن ندارد و نباید منتظر معرفی‌اش باشیم.

سامسونگ در مراسم آینده‌اش از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود، ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ و همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ رونمایی می‌کند. در حالی که چندین ماه است منتظر معرفی گلکسی S21 FE هستیم و برخی امیدوار بودند کره‌ای‌ها از آن در مراسم آنپکد بعدی رونمایی کنند، گزارش اخیر نظر دیگری دارد.

طبق گزارشی جدید، سامسونگ در این مراسم از گلکسی S21 FE رونمایی نخواهد کرد. به نظر می‌رسد تا ماه اکتبر یا حتی دیرتر شاهد معرفی این گوشی هوشمند نخواهیم بود. یکی از دلایلی که در این تاخیر نقش دارد، کمبود جهانی تراشه است، البته این احتمال هم وجود دارد که کره‌ای‌ها بخواهند تمام تمرکز در مراسم آنپکد بعدی روی گوشی‌های تاشو جدید باشد.

گلکسی S21 FE

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گلکسی S21 FE منتشر شده و حتی در گذشته گفته بود که سامسونگ برنامه‌های تولید آن را لغو کرده که البته کره‌ای‌ها هرگونه گزارش درباره این دستگاه را تکذیب کردند.

انتظار می‌رود گوشی جایگزین گلکسی S20 FE به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. این دستگاه به پنل پشتی پلاستیکی مجهز می‌شود و بطور پیش فرض اندروید ۱۱ خواهد داشت.

این گوشی که نسخه ارزان‌تر گلکسی S21 به حساب می‌آید، در برخی بازارها با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و در تعدادی از آن‌ها با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ فروخته خواهد شد. ظاهرا سامسونگ بخاطر کمبود جهانی تراشه مجبور به استفاده از دو چیپست در محصول آینده‌اش می‌شود.

طراحی این دستگاه مشابه گلکسی S21 خواهد بود و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد. نمایشگر این گوشی هوشمند هم میزبان دوربین سلفی تکی خواهد بود. کاربران احتمالا می‌توانند گلکسی S21 FE را در رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش، مشکی و سبز سفارش دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا