سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

رویداد دانش‌آموزی «کدآپ آکادمی همراه» با محوریت زبان پایتون آغاز شد

دور جدید رویداد دانش‌آموزی «کدآپ آکادمی همراه» با محوریت زبان برنامه‌نویسی پایتون و با حمایت همراه اول و آکادمی همراه از ابتدای مردادماه آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد یافت. این رویداد قرار است دانش آموزان شرکت کننده در این دوره را با تفکر رایانشی و برنامه نویسی به زبان پایتون آشنا کند.

سامانه آموزشی این دوره علاوه بر درسنامه‌های نوشتاری، بستری برای حل تمرین و داوری آنلاین است و در کنار این بستر به هر فرد یک مربی یا راهنما اختصاص می یابد. همچنین دانش آموزان به صورت هفتگی در کلاس آموزشی مبتنی بر حل مساله جمعی و تعاملی شرکت می‌کنند.

از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این دوره می‌توان به برنامه‌ریزی ارائه ۱۵۰ درس‌نامه، ۷۰ ساعت حل مساله و برنامه‌نویسی، ۲ مسابقه آنلاین برنامه نویسی، انجام پروژه‌های واقعی، سیستم خودکار تصحیح تمرین‌ها، اتاق فرار مجازی، یادگیری معکوس، کلاس‌های هفتگی، مسابقات جانبی و رفع اشکال فردی و گروهی اشاره کرد.

رویداد «کدآپ آکادمی همراه» که با حمایت همراه اول و آکادمی همراه تدارک دیده شده، توسط کوئرا اجرا می‌شود و تا انتهای شهریورماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در دوره گذشته این رویداد که مبتنی بر آموزش زبان ++C بود، بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۲۵ شهر کشور شرکت و زیر نظر ۲۰ مربی برنامه نویسی، پروژه‌های واقعی را اجرا کردند.

آکادمی همراه با ماموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال در تابستان ۹۹ آغاز به کار کرده است. این آکادمی می‌کوشد نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.

آکادمی در این راستا محتوای آموزشی باکیفیت و دوره‌های کارآموزی متناسب‌سازی‌شده برای سازمان‌ها، در قالب‌های تعاملی و بر بستر مقرون‌به‌صرفه، دسترس‌پذیر و هوشمند طراحی و اجرا می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا