سرور مجازی
اخبار آی تی

فراخوان جذب ایده برای حل چالش‌های مجتمع صنعتی فولاد اسفراین

به گزارش ایسنا، این رویداد که با همکاری مجتمع صنعتی فولاد اسفراین اجرا می‌شود، در گام نخست جذب ایده‌های فناورانه در جهت یافتن راهکارهایی برای حل چالش‌های این مجتمع صنعتی مورد توجه قرار داده و هدف این فراخوان، تأمین نیازهای فناورانه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین است.

رویداد فرصت‌سازی کسب و کار در مسائل صنعتی فولاد، نقطه آغازی جهت حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن این صنعت محسوب می‌شود، و با هدف ایجاد بازوهای تحقیقاتی و اجرایی، ارائه خدمات و محصولات منطبق با زنجیره ارزشی فولاد، استفاده از پتانسیل‌های دانشی موجود در دانشگاه جهت بر طرف کردن چالش‌های موجود در صنایع، استفاده از ظرفیت‌های علمی و ایده‌های نوآوری دانشجویان جهت ایجاد کسب و کار و توسعه پایدار در کشور اجرا می‌شود.

هم‌چنین این رویداد در قالب Reverse Pitch و در دو بخش «ارائه چالش‌های مجتمع صنعتی فولاد اسفراین» و «جذب و مشارکت واحدهای فناور در ارائه ایده‌های فناورانه» برگزار می‌شود.

بر این اساس در نخستین گام در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ بخش «ارائه چالش‌های مجتمع صنعتی فولاد اسفراین» بصورت آنلاین برگزار می‌شود که طی آن نمایندگان شرکت نسبت به تشریح چالش‌های و مشکلات حال حاضر برای مخاطبان اقدام می‌کنند.

علاقه مندان می تواننند جهت حضور در این رویداد به لینک ثبت‌نام http://utstpark.ir/esfarayen-steel-reverse-pitch/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا