سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

نمایشگر هوشمند آموزشی هواوی مجهز به دوربین پاپ آپ [تماشا کنید]

هواوی تیزر تبلیغاتی از نمایشگر هوشمند با هدف کاربری آموزشی و مجهز به دوربین پاپ آپ منتشر کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد این محصول جدید را در رویداد رونمایی آتی خود معرفی کند.

تا مراسم رونمایی سری P50 توسط هواوی تنها چند روز باقی مانده است اما گوشی‌های هوشمند تنها محصولاتی نیستند که در این مراسم معرفی می‌شوند.

نام نمایشگر هوشمند آموزشی هواوی برای اولین‌بار همراه با ساعت هوشمند مخصوص کودکان در لیست درز کرده از محصولات آتی این شرکت جهت رونمایی در مراسم ۷ مرداد ماه مشاهده شد. اگرچه هواوی در حال حاضر تبلت‌های مخصوص کودکان را به بازار عرضه می‌کند، اما برای اولین‌بار است که نمایشگر آموزشی برای آن‌ها توسعه داده است. همان طور که انتظار می‌رود، محصول گفته شده از سیستم‌عامل HarmonyOS به صورت پیش‌فرض استفاده کند.

نمایشگر هوشمند آموزشی جدید هواوی از دوربین پاپ آپ بهره می‌برد که تاکنون بیشتر در موبایل‌های هوشمند شاهد استفاده از آن بوده‌ایم. بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم خواهد بود و فریم ضخیم مسطح در حاشیه صفحه نمایش همراه با کلیدهای پاور و صدا دیده می‌شود؛ در واقع ظاهر محصول تداعی کننده یک تبلت بزرگ همراه با پایه است. هواوی به صورت هوشمندانه، بلندگوها را در فضای مثلثی شکل روی پایه دستگاه قرار داده است.

دوربین سلفی پاپ آپ به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است که قرارگیری لولا در قسمت پایینی آن، امکان تغییر زاویه را فراهم کرده است. البته دوربین دیگری در گوشه بالایی سمت راست دستگاه قرار گرفته است. سایر جزئیات مرتبط با نمایشگر هوشمند آموزشی جدید هواوی مشخص نیست و برای اطلاع از ویژگی‌های فنی در کنار قیمت‌گذاری آن باید تا هفته آینده برای مراسم رونمایی رسمی هواوی از محصولات جدیدش صبر کنیم. همچنین انتظار می‌رود که هواوی اقدام به معرفی ساعت هوشمند مخصوص کودکان ۴X Pro در کنار هواوی بند ۶ پرو و یک تلویزیون هوشمند جدید کند و البته سری موبایل‌های P50 گل سرسبد مراسم خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا