سرور مجازی
فناوری

کادیلاک صورتی Mary Kay وارد عصر برق شد؛ میراثی قدیمی با انرژی نو

کادیلاک صورتی Mary Kay وارد عصر برق شد؛ میراثی قدیمی با انرژی نو

شرکت Mary Kay در سمینار سالانه خود در شارلوت، از نخستین «کادیلاک صورتی الکتریکی» مدل OPTIQ رونمایی کرد؛ حرکتی که بازتعریفی از نماد موفقیت تاریخی این برند در راستای تعهد به پایداری زیست‌محیطی است.

به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از الکترک، این خودرو، که به‌عنوان یکی از جوایز شاخص برای مشاوران فروش برجسته Mary Kay شناخته می‌شود، حالا نه‌تنها نشانه‌ای از موفقیت و رهبری بلکه سمبلی از مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی نیز هست.

کادیلاک صورتی نخستین بار در سال ۱۹۶۸ و با خرید یک Cadillac Coupe De Ville توسط Mary Kay Ash متولد شد که آن را به رنگ صورتی خاص برند رنگ‌آمیزی کرد. این رنگ بعدها توسط جنرال موتورز با نام رسمی «صورتی مرواریدی Mary Kay» ثبت شد و به‌طور اختصاصی برای این برند مورد استفاده قرار گرفت.
 

کادیلاک صورتی Mary Kay وارد عصر برق شد؛ میراثی قدیمی با انرژی نو
در طول دهه‌ها، این خودرو نه‌فقط پاداش فروش بالا (در سال ۲۰۰۱، حدود ۱۰۲٬۰۰۰ دلار فروش سالانه برای دریافت آن لازم بود)، بلکه نشان رهبری، آموزش دیگران، و کسب احترام حرفه‌ای در میان همکاران بوده است. حالا، با ورود نسخه تمام‌برقی OPTIQ، این نماد کلاسیک وارد دوران جدیدی شده که با مفاهیمی مانند کاهش ردپای کربن و فناوری سبز هم‌راستا است.

رایان راجرز، مدیرعامل Mary Kay، درباره این تغییر می‌گوید: «کادیلاک صورتی دهه‌هاست نماد موفقیت، انگیزه و اعتبار بوده. اکنون با معرفی نسخه الکتریکی OPTIQ، ما به آن میراث احترام می‌گذاریم و در عین حال آینده‌ای نو را می‌سازیم—آینده‌ای پایدار و الهام‌بخش.»

طراحی نسخه جدید با حفظ رنگ صورتی کلاسیک، در کنار امکانات پیشرفته و ظاهر مدرن انجام شده تا هم بر ریشه‌های برند تأکید داشته باشد و هم تصویر آن را برای نسل جدید به‌روز کند. Mary Kay در ویدیوی معرفی خود اشاره کرده که این خودرو نه یک هدیه، بلکه همچون نسخه‌های پیشین، به صورت قرارداد اجاره دوساله ارائه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا