جدیدترین اقدام گوگل برای گنجاندن هوش مصنوعی در تجربه خرید آنلاین

جدیدترین اقدام گوگل برای گنجاندن هوش مصنوعی در تجربه خرید آنلاین
این ویژگی با کلیک روی آیکونی که درست در سمت چپ آدرس وب در مرورگر قرار دارد، در دسترس است که با کلیک روی آن یک پنجره باز میشود که در مورد اعتبار کلی فروشگاه، اطلاعاتی در مورد مواردی مانند کیفیت محصول، قیمتگذاری، خدمات مشتری و سیاست مرجوعی کالا ارائه میدهد.
هوش مصنوعی این گزارشها را با بررسی نظرات کاربران ایجاد میکند.
در حال حاضر این ویژگی فقط برای خریداران آمریکایی است و تنها زبان موجود آن انگلیسی است. همچنین در حال حاضر به مرورگر دسکتاپ گره خورده است.
گوگل در پاسخ به سوال درباره اینکه آیا این ویژگی برای موبایل هم عرضه خواهد شد و چه زمانی ارائه خواهد شد، چیزی را تأیید نکرد.
این ویژگی میتواند به گوگل کمک کند تا با شرکت آمازون که در حال حاضر از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن رتبهبندی محصولات و موارد مشابه استفاده میکند، رقابت کند.
این جدیدترین اقدامی است که گوگل برای گنجاندن هوش مصنوعی در تجربه خرید انجام داده است. این شرکت اخیراً قابلیت پرو کردن مجازی لباس و لوازم آرایش را نیز معرفی کرده است و در حال توسعه ابزارهایی برای ارائه توصیههای شخصیسازیشده درباره محصولات و بهبود ردیابی قیمت است.
منبع: ایسنا
مجله خبری mydtc