گوگل با سه ابزار جدید هوش مصنوعی، تجربه خرید آنلاین را متحول میکند

گوگل با سه ابزار جدید هوش مصنوعی، تجربه خرید آنلاین را متحول میکند
این سه قابلیت شامل ابزار پرو مجازی لباس، سیستم پیشرفتهتری برای ردیابی قیمتها و یک ویژگی الهامبخش بصری در طراحی لباس است که میتواند شیوه خرید آنلاین را متحول کند.
پرو مجازی لباس
یکی از قابلیتهایی که مدتهاست کاربران در انتظار آن هستند، ابزار پرو مجازی لباس است. این ابزار که با عنوان «امتحان کن» شناخته میشود، نخستین بار در کنفرانس Google I/O در ماه مه سال گذشته معرفی شد.
در ابتدا این ویژگی تنها بهصورت آزمایشی از طریق بخش آزمایشگاههای جستجوی گوگل در دسترس بود، اما اکنون بهطور عمومی در بخش جستجو، خرید گوگل و تصاویر گوگل قابل استفاده است.
برای بهرهمندی از این قابلیت، کافی است روی آیکون «امتحان کن» در کنار لباس موردنظر کلیک کرده، یک عکس تمامقد از خود بارگذاری کنید و هوش مصنوعی گوگل نمایشی واقعگرایانه از نحوهی قرارگیری لباس روی بدن شما ارائه میدهد. همچنین میتوانید لباسهای دلخواه خود را ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.
در همین رابطه بخوانید: پرو آنلاین لباس با اپلیکیشن Doppl گوگل (مزایا و محدودیتها)
هشدارهای هوشمند قیمت
گوگل هشدارهای قیمتی خود را بهروزرسانی کرده تا عملکردی هوشمندانهتر در راستای عادات خرید کاربران داشته باشد.
اکنون، زمانی که گزینه «پیگیری قیمت» را برای یک کالا فعال میکنید، این امکان را دارید که اندازه، رنگ و حتی سقف قیمتی موردنظر خود را تعیین کنید.
این سیستم به نقشه گسترده خرید گوگل متکی است و تنها زمانی شما را مطلع میسازد که کالایی کاملاً مطابق با معیارهای تعیینشده، در دسترس قرار گیرد.
الهامبخشی بصری برای طراحی لباس
بلندپروازانهترین قابلیت جدید گوگل، ابزاری است مبتنی بر هوش مصنوعی که قرار است در پاییز سال جاری (پاییز ۱۴۰۴) ارائه شود و هدف آن الهامبخشی برای طراحی لباسهای منحصربهفرد است.
کاربران میتوانند ویژگیهای ظاهری یا سبک لباسی را که به دنبالش هستند، توصیف کنند. سپس هوش مصنوعی گوگل تصاویری مفهومی و بصری تولید کرده و آنها را با محصولات واقعی که امکان خریدشان وجود دارد، تطبیق میدهد.
مجله خبری mydtc